Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Han er 11 mnd. Har vært forkjøla den siste uken. Var til legen men fant ikke noe. Men de siste dagene har han grått mye. I stad badet han og jeg skulle tørke håret og kom borti øret og han begynte å hylskrike. Holdt på å gråte lenge. Han sutrer mye i det siste og spiser lite. Har ikke fått tenner ennå. Men det kan vel ikke være tenner som plager han sånn? Han har vært grinete nesten daglig i mange mnd nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre? Er fortsatt litt forkjøla men ikke feber
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Når var han hos legen, og kikket han i øret på gutten? Høres veldig ut som ørebetennelse, de kan få det uten feber. Gi ham en paracet og se om det hjelper og ta en tur tilbake til legen.
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2009 Han er bedre i dag. VI var til legen på Mandag etter ei helg med høy feber. Han fikk ikke sjekket han så mye for han ble hysterisk og begynte å gråte.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Håper han blir helt bra snart da. :-) Men ville fått noen til å ta en kikk i ørene hans ved neste anledning i tilfelle det var ørebetennelse (den kurerer seg jo oftest selv).
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2009 Har aldri skulla sagt at han var bedre. Nå gråter han igjen å tar seg til øret. Det kan jo være tenner eller hva? Rart at han blir sånn på ettermiddagene
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Hvorfor ikke dra på legevakten og sjekke øret slik Tussi anbefaler? Hvis det er tennene som er problemet tar de seg ikke til øret, men sikler (små barn) og stapper hendene i munnen. Tannfrembrudd forekommer ofte rundt tider med feber uten at det sies å ha noen sammenheng.
Nagilimia Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Hvis han stadig tar seg til øre kan det ha med tette øreganger å gjøre eller ørebetennelse. Hvis det er tette øreganger kan det hende han må få satt inn dren, men ikke altid. Det høres absolutt ut som du bør ta deg en tur på legevakta Hvis du venter kan det hende det blir dren som du hadde sluppet hvis du dro med en gang, men ikke altid altså
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2009 Ja jeg får vel komme meg til legen igjen. Håper han får sjekket ørene skikkelig denne gangen. Jeg føler meg litt som en hysterisk mor men ikke artig når ungen din skriker. Det er vel ikke normalt at en på 11 mnd gråter mye uten grunn?
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2009 Han har tatt seg til øret lenge nå.Han begynte med det etter en flytur. Den værste flyturen i mitt liv. Han gråt hele turen. Men det er jo mange måneder siden så det kan ikke være pga trykket fra flyturen at han er sånn nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå