Gå til innhold

Da er jeg her igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en MA i vinter, så har jeg holdt meg litt borte fra BIM. Måtte få litt avstand fra alt "prøve-pratet".

Men nå er jeg her igjen. 7 pp, og begynner å bli litt utålmodig gitt :)

Flere prøvende damer her??? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) Ja, kan trygt kalle meg prøver ja;) Skjønner godt det med å holde seg litt borte fra -Bli gravid- sidene. Tror jeg bør holde meg vekk litt nå egentlig... Fikk en liten bekreftelse på hvor desperat jeg egentlig er hos legen i går. Går ikke nærmere inn på det. Rett og slett flau i dag! Huff ;/ Men han fikk meg til å våkne ihvertfall;) Men ja, jeg er veldig utålmodig, så skjønner deg godt:):) Ønsker deg masse lykke til! Kanskje det dukker opp noen tips langs veien, og oppholdet ditt ikke blir så langt her inne:) Lykke, lykke til! Klem fra Silje

Skrevet

håper spiren din sitter neste gang, masse lykke til ....

forstår at det er sårt og en trenger avstand...

flere prøvende her inne ja, phu - du er i godt selskap :)

her går det opp og ned i humør, pågangsmot og forventinger :)

Skrevet

Det er en vanskelig, spennende, slitsom periode vi er inne nå. prøver å si til meg selv at jeg må slappe av og ikke stresse (for da sitter i hvert fall ikke spiren) men det er jammen ikke lett....

Godt å ha noen å "snakke" med som vet hvordan det er. Synes alle rundt meg blir gravide med et knips (og det har jeg egentlig blitt før også, så jeg vet ikke hvorfor det tar så lang tid denne gangen...)

Kommer så mange rare tanker ang MA, om det har skjedd noe i forbindelse med det, men jeg har jo blitt gravid etter MA før...

Huff, bare et lite hjertesukk fra ei som fikk tanta på besøk i går, og ble såååå skuffet :( men men, da er det bare å kjøpe nye E-tester....

Masse lykke til til deg også. Ser du har ei lita ei på 3 år :) Vesla mi er 4 år, så da er vi jo ganske "like" da :)

Skrevet

Takk takk :)

Blir spennende å følge med litt her inne :) Håper jo også at jeg ikke skal være her inne så lenge, men tiden får vise :)

Fint med selskap på veien uansett :)

Skrevet

Hei Camomilla og velkommen! Da er vi i samme båt, jeg oppdaget MA i januar. Håper du blir raskt gravid igjen, tvi tvi! Stor klem J

Skrevet

Hei igjen:) Denne gangen ble jeg også veldig lei meg da mensen kom:( Vet akkurat hvordan du har det. Jeg har to år bak meg med en sa, en bo og en dødfødsel. Så jeg vet at kroppen min trenger litt ro og kanskje faktisk beskytter seg selv litt akkurat nå. Men jeg vil så gjerne! Og klarer ikke å roe det ned. Men det hjalp litt når legen sa at det ikke er noen grunn til at vi ikke skulle bli gravide igjen. Har jo klart det før!?! Hvis vi er så heldige, så blir det Albyl-e og tett oppfølging her og på Rikshospitalet etterhvert. Det var litt mer om meg:) Vi får prøve så godt vi kan å roe ned tankene våre. Stresse ned litt rundt el-tid kanskje... ;) Det er lettere sagt enn gjort. Jeg må nok finne noe annet å fokusere på, konsentrere meg om. Men jobb er ikke mulig enda. Jeg ønsker deg masse lykke til! Dere har jo også klart det før:) Vi SKAL klare det igjen:):) Så vi prøver å senke skuldrene, og lar det skje når det skal skje. Eller no;) Ha en fin dag. Klem

Skrevet

hei og velkommen hit :) Har vanka her på siden siden februar/mars. Hadde en MA i uke 19 u februar. Du får ha masse lykke til, håper spira sitter fort

Skrevet

Hei og velkommen, vi er og i samme båt. Hadde en ma i uke 13+5 for 5 uker siden. Beintøft. Så nå er vi og igang med prøving igjen. Masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...