Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror knerten trenger noe varmere å sove i nå, er det noen som har noen gode og varme pysjer å anbefale, svært gjerne til en ok pris :-) Nøstebarn har jo deilige pysjamaser, men det finnes kanskje andre også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte 4 forskjellige ullpysjer til vesla forrige sessong. Her kommer min uøytidelige best i test:

nr 1 Stillongs, Teddy fra Devold (fremdeles like fin)

nr 2 Janus (litt kort i beina ift størrelsen)

nr 3 Joha (noen tråder som løsnet, og fikk et hull)

nr 4 Nøstebarn (mistet fassongen helt, den med føtter fikk raskt hull)

Har ikke tatt hensyn til pris...

Skrevet

ull-rik.no sin ullpysj - beste av noe annet jeg har prøvd. Like fin og elastisk i dag som da jeg kjøpte den, passet til tulla mi fra hun var nyfødt og har akkurat begynt å bli littegrann liten - nå er hun 2,5 mnd.Str skal vare i 3 mnd på de små.

Jeg skal kjøpe neste str også. Du må ut med litt penger, ca. 400 kr, men det er virkelig et allroundplagg, vi har brukt den dag som natt :)

Skrevet

Jeg har kun prøvd nøstebarn sin, og vi er veldig fornøyde. Mistet ikke fasong, og ble heller ikke hull ;) Men nå gikk ikke Bo da han brukte den, så slitasje under bena var umulig.

Men vi likte den godt; null kløe, stor, myk og romslig - varte hele sesongen, og ble ikke for varm!

Skrevet

Å så fint, flere gode tips allerede, jeg skal sjekke ut de ulike :-) Hadde nøstebarn i vinter og syntes den var veldig deilig, men den ble veldig vid i halsåpningen fort. Så tenkte å titte meg litt om i markedet. Tar gjerne i mot tips om flere favoritter.

Skrevet

Cubus har en heldress som er veldig fin.

Knerten brukte den i fjor vinter, tror de kun finnes uten fot.

Skrevet

Har vært fornøyd med alle vi har hatt - to fra nøstebarn, og en fra joha (stripete grå og rosa, tror jeg?) og en stripete fra cubus. Kjøpte dessuten en heldress på Capone Kids, husker ikke hvilket merke - kan det ha vært petit Batau (eller hva fanden det heter), den var glimrende til jenta vår fordi hun er lang og smal.

Ull er gull. Har ikke kjøpt inn ullbodyer/ strømpiser og pysjer til vinteren enda. Glede, glede!

Skrevet

Vi brukte Janus og Joha (den gråstripete med blå/rosa kant) i fjor, og var veldig fornøyde med begge. Knerten min er lang og smal, og sånn sett er Johas perfekt. Janus sin kjøpte vi i natur, og den har tatt til seg litt fargenupper fra andre klær i vask, men holder seg bortsett fra det kjempebra. Vi arvet også en i blått, og den er like fin selv om den har blitt brukt (MYE) til to barn.

I vinter har jeg vært litt wild&crazy og også kjøpt pysjer fra Nøstebarn og Stillongs, i tillegg til Joha og en arvet fra Peanuts (som jeg ikke synes er like fine som Joha).

Skrevet

Vi har brukt joha, janus og cubus sine dresser/ pysjer. Er aller mest fornøyd med joha og har cubus som en tett nr 2. Har ei lita jente som fulstendig drukner i jansu ulla så denne passer ikke hennes form ihvertfall. Kroppen er alt for stor til henne... men ulla i seg selv er super :) Alle disse putter jeg også forøverig i vaskemaskinen på vanlig vaks + i tørketrommelen :) Krymper nok bitte litt men fungerer utmerket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...