Gå til innhold

mensmurringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen og gratulerer med spirer alle sammen!

Jeg er helt ny når det gjelder graviditet, svangerskap etc.. så det kommer sikkert til å komme mange (mer eller mindre dumme) spørsmål fra meg her de neste ukene..

Det første jeg lurer på er om det er normalt å ha mensmurringer i magen og litt bak i korsryggen på dette tidspunktet i svangerskapet? Jeg er jo bare 4 uker på vei... kjennes akkurat ut som om TR er rett rundt hjørnet liksom.. måtte ta en test til i dag (selv om jeg fikk positiv cb digital i går) for å være helt sikkert, siden det kjennes ut som TR kommer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er helt vanlig med murringer:) de varer gjennom hele svangerskapet (kan gjøre det) :) er bare livmora som vokser.

Her er det lov til å spørre om alt :) ingen spørsmål er for dumme :) man skal ikke gå å bekymre seg vet du. Det er derfor vi har BIM så vi kan få svar på det mest :)

Gratulerer med spiren :)

Skrevet

Har akkurat det samme, føles ut som mensen kommer hvert sekund. Er 7+3 nå, og har hatt slike smerter siden uke 4. Dro til legen ettersom jeg trodde det var noe farlig, men var som sagt bare livmoren som vokser :)

Skrevet

ok, takk begge to!! Da kan jeg slappe av.. huff - dette kommer til å bli noen laaange uker og måneder fremover merker jeg... gleder meg til jeg i hvert fall føler meg klar til å fortelle det til folk - jeg synes det er vanskelig med alt hemmelighetskremmeriet..

Skrevet

Jeg har også sånne murringer (av og til direkte smerter), men visstnok bare livmoren sa legen til meg også.

Jeg orker ikke hemmelighetsskremmeri så det er kun på jobb dette holdes hemmelig (til etter uke 12), ellers er venner og familie nå innviet hele hurven. Både enklere og hyggeligere for meg på denne måten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...