MammaHåpet Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Ja da varte gleden ikke så lenge denne gangen....fikk spontanabort i går, 5 uker på vei. helt for jävlig. det som var ekstra slitsomt var at jeg var på jobb, og kunne ikke gå fra jobben med en gang, jeg måtte "holde maska" , mareritt....uff...jeg er så sliten nå...
Sarah70-har 2 gull Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Uff, det var ikke sånn det skulle gå. Håper du kommer til hektene og kan tenke fremover. God klem
Phoenix1 Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Uff.....så utrolig trist.... Mange go'klemmer fra meg.
IVFlykke?? Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Kordan du har det nå kan eg bare prøve å forstå. Kan du ha det så godt du kan. Eg gråte med deg..
Gjest Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Å, nei, så trist å høre... Vet ikke hva jeg skal si, ord får ingen mening nå...
MammaHåpet Skrevet 29. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2009 takk, dere trenger ikke å si noe, men takk at dere bryr dere, det er det eneste som betyr noe... det er som å väre i himmelen og så havne i helvete...sånn kan man beskrive det... men livet går videre, må pröve å se det positive, at jeg faktisk KAN bli gravid er i det minste et lite håp innfor neste forsök. og så skla jeg ta det helt med ro da, skal sykmelde meg eller kutte ut jobben helt, eller finne en mindre stressende jobb.
4 barns mor :) Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Uffda, mamma10. Jeg vet av erfaring at dette er helt forferdelig vondt. Ta den tiden du behøver til å komme deg opp på hesten igjen, for det vil du etterhvert. Og det er som du sier; at nå vet du hvertfall at du kan bli gravid. Jeg ser du spør etter årsaker for SA i en annen tråd. Det jeg har fått beskjed av legen når det har hendt meg (2 SA og 1 MA) er at det ikke ville vært levedyktig og at kroppen da støter det fra seg. At kroppen liksom ordner opp i det selv. Jeg vet at det er en mager trøst, men det er i hvertfall noe. Og så må du huske på at det ikke under noen omstendigheter er din feil. En god klem er sendt din vei.
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 Så trist å høre at du mistet spiren din mamma10 Har aldri opplevd det selv, men føler virkeelig med deg allikevel. Må være helt forferdelig! Særlig for oss som strever så hardt med å bli gravide. Bra du klarer å se positivt på det at du ihvertfall kan bli gravid. Håper virkelig du lykkes på neste forsøk og at spiren sitter da! Sender deg en trøsteklem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 30. august 2009 #9 Skrevet 30. august 2009 nei og nei det var ikke dette jeg ville lese.... ikke så mye en kan si som sagt men føler med deg...fikk du egg på frys forresten?håper ihvertfall du klarer se positivt på ett nytt forsøk... god god klem...
MammaHåpet Skrevet 30. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2009 tak alle for fine ord....dere er så gode.... ja dette var jo et fryseforsök, og vi har ett egg til på frys. så det blir vel neste ut. skal pröve å stresse mindre neste gang(på jobb) fikk litt sjokk når jeg leste dette: http://www.dinside.no/346387/stress-gir-spontanabort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå