Gjest Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Hehe ... Møllerens 1-2-3-kake. Jeg har fått utrolig mye skryt for den av folk som trodde den var hjemmelaget ;-) Husk bare å bland glasurpulveret med 1 ts vaniljesukker og 1 pk tine kremost naturell (og ev.2 ss. appelsinjuice), så får du herlig ostekrem oppå.
PAVEEL Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 søk på den som wenche på god morgen norge laget en gang. den er helt syyyyyyyyyyyykt god!!!
hettinettifletti Skrevet 29. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2009 Kanskje jeg skal gå for den, deilig med alt som er lettvint:-) Er den litt saftig?
Mini nr 2 i mars Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Prøv Boston gulrotkake fra detsoteliv.no. Den er supersaftig!! (Du kan bare søke på boston eller gulrot på sida der). Jeg la halve kaken i fryseren, og den var like god og saftig da jeg tok den opp. Faktisk nesten bedre enn da den var fersk! Har brukt en annen oppskrift på krem, men den er sikkert god den som hører til og! Droppa forresten rosiner og hasselnøtter, ble bra uten det og!!
Gjest Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Ja, den blir både høy, luftig og saftig. Synes den er vel så god som de jeg har lagd fra bunnen av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå