Gå til innhold

rolig barn i magen kan det vere downs syndrom??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Har du vært gravid før??

Første gang jeg var gravid var det mye liv hele tiden - og når hun kom ut hadde hun kolikk + at hun er ennå ( 4 år) en unge som ikke sover natten igjennom.

2 gang jeg var gravid var ting litt roligere, og jenta som kom var og mye roligere som baby.

Nå er jeg gravid for 3 gang og denne gang kjente jeg ikke liv før jeg var over 20 uker på vei. Med de 2 andre kjente jeg liv ca i uke 16 - 17.... Derfor fikk jeg akkurat de samme tankene som du har nå!!!

Men, jeg fant fort ut at jeg kunne ikke gå resten av svangerskapet å bekymre meg! Da kom jeg jo til å bli galen!!

Om barnet er friskt eller ikke får man ta når det kommer. Sannsynligheten for at det ikke er det er nemmelig liten!

Ang Downs; er du i en alder som øker risikoen?

Hvis ikke slapp av og nyt svangerskapet! Det er ingenting du kan gjøre nå uansett.

har aldri hørt at det er noen sammeheng mellom det! barn med dows er jo stort sett like aktive som barn uten, bare det at de ikke utvikler nye ferdigheter like fort..

Med førstemann kjente jeg nesten ingen ting, han var svært rolig.. ut kom en liten gutt som etterhvert ble svært aktiv!!! Nå har jeg ei jente i magen som er helt turbo.. spent på hvordan hun blir når hun kommer ut.. har hørt mange ganger at rolig i magen = urolig utenfor, og urolig i magen = rolig utenfor.. spennende å se om det stemmer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...