White*Angel Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Tok en test i morgest, å jeg skimter en svak strek ved kontrollstreken! Noen som har bilder? Ikm i morgen:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Sitter med et par sjøl eg www.tooweekwait.com www.peeonastick.com Der finne du bilder av tester. Positive og negative og sånne skyggestreker. (sjøl om alle på dei sidene tror at så lenge en får "mensen" etter pos test så e det en falsk..ingen som tror på kjemisk og tidlige sa'er der..hehe. Så må ta desse "evap lines" med ei klype salt da, men.) Ikkje at eg blir noe klokere...svak pos billigstrips, men neg. sånne ultra sensitive greier som ska reagere på 10 mIU/ml hcg.. Men regelen e jo så lenge der e farge e den positv...!!! Krysse fingrene for deeeg!!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 det skulle så klart være twoweekwait.com
Rascal_4.11<3 Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Velger og si grattis med spire jeg, har ikke bilde men fikk en svak strek i dag selv, får nesten alltid skygge streker på de testene, men en strek er en strek
White*Angel Skrevet 29. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2009 Sier du det?! Enn om vi er gravide? ååå.. Gleder meg til å teste i morgen:) Ringte gubben fra jobb og ba han se på testen. Han SÅ OGSÅ 2 STREKER! Men den ene ved kontrollstreken er svaaak.Håper det er noe som vokser i magen min nå. Skal jo på samtale for utredning på mandag.
Rascal_4.11<3 Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Har aldri opplevd at en svak strek ikke har vært postitiv iallefall... Det hadde jo vært helt herlig om vi var det da Tenk så gøy det hadde vært og komme på utredning med spire i magen.. <3 Ser dere har brukt lang tid så det hadde du/dere fortjent.. krysser alt av fingre og tær for testing i morgen..
Lillypia Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 Kan du ikke legge ut bilde her da, så kan vi hjelpe deg å tolke? krysser fingrer og tær for deg!
White*Angel Skrevet 29. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2009 Å ja, det hadde vært så koslig! Vi har prøvd lenge ja.. Denne mnd har vi kun prøvd 1 gang, men håper det var nok:)
White*Angel Skrevet 29. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2009 Lillypia, er på jobb nå. Er hjemme om 30 min. Men får ikke til å legge inn bilde.. Må evt sende det på mail til noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå