Musemor med tre søte små Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Er det flere her som har menn som kan brukes som EL-test? Jeg mener, det er jo en kjent sak at kvinnen rundt EL utskiller ekstra fermonen for å tiltrekke seg mannen. Mannen min blir helt tossete av det. Begynner å mase om å gå å legge seg allerede kl 20.00, våkner opp om natte av at han prøver å forføre meg, er utrolig kosete og skal klapse meg på baken hele tiden.
Carasnella Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Hehehe, skulle tro jeg hadde el hele tiden da;) Nei, men er jo forsket på det der, og det er helt sant det du skriver. Litt morsomt synes nå jeg;)
Musemor med tre søte små Skrevet 29. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2009 Hehe. Han tafser utenom EL også. Bare ekstra nye når jeg har EL
J -76 Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Kan ikke si jeg merker så forskjell jeg. Det eneste positive med å bruke tid på prøving av nr 2 er at vi har mye sex og det påvirker samlivet positivt. Sier ingenting til mannen min om EL, men han gjennomskuer det hver gang fordi jeg er ekstra på, he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå