Gå til innhold

Jeg skal ha uttak på mandag og innsett onsdag, noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vårt 3. forsøk og vi håper så inderlig det går denne gangen. Det hadde vært hyggelig om det var noen andre jeg kunne følge her inne. Det blir noen nervepirrende uker fremover.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har uttak tirsdag og innsett onsdag!

:-)

Merete

Skrevet

Jeg er ikke i gang nå da, men ville bare ønske dere begge masse lykke til! Tvi, tvi! :)

Skrevet

ja jeg også ville bare ønske lykke til!:)) måtte dere få ut bare gode perfekte egg!!

keep us posted;)

Skrevet

ville ikke registreres så dytter litt *dytt dytt*:)

Skrevet

Lykke til i morgen! Det gikk bra i dag, men gjør veldig vondt syntes jeg. Fikk ekstra smertestillende og det hjalp. Fikk ut ut ti egg og er veldig fornøyd :) Det gjenstår og se hvor mange som blir befruktet . Tidligere har det også gått bra. Problemt mitt er at det ikke fester seg, men krysser fingre og tær!

Skrevet

Takk Elisabeth og tøysekoppen! Det samme til dere. Hvor er dere i prosessen?

Skrevet

hei du:)) ja det er godt når uttak er overstått..syns også det er vondt:(( men skal få ekstra smertestillende neste gang:))

10 egg er jo perfekt antall da;) håpe mange blir befruktet og at gullegget finnes der:) xxxxxx

spent på befruktingen nå...husker jeg var så livredd før jeg fikk vite om det var befruktning..hadde bare fire egg sist jeg da.... men 3 ble jaggu befruktet!

håpe at spiren sitter hos oss alle denne gang!! jeg begynner på sprøyter i morgen:)så forhåpenligvis blir det uttak 14 sept...lykke til videre!!

klem fra tøysekRoppen

Skrevet

Hei tøysekoppen! Fikk vite i dag at seks ble befruktet, så er veldig glad for det :). I morgen er det innsett og jeg håper gullegget limer seg fast :).

Tre som ble befruktet er også bra! Man trenger jo faktisk bare ett egg så lenge det fester seg.

Lykke til med sprøyter i morgen!

Skrevet

Hei Laila. :)

Så flott at så mange egg ble befruktet. :)

Jeg holder på med sprøyter enda. Skal på U-lyd i morgen. Legen sa det trolig va 6 eggposer sist gang jeg va på ultralyd og at de va mlm 11 og 13 mm. Fikk økt opp sprøytedosen litt og håper de har vokst litt mer til i morgen. :) Blir trolig uttak i slutten av uka. :) Litt for spennende dette her.... hvor mange eggposer...hvor mange egg får de ut...vil de befrukte seg....og dele seg osv osv... mye å gruble på ja... :)

Ønsker deg iallefall masse lykke til videre. :)

Skrevet

Hei!

Uttak i dag, 5 egg! Håper på det beste!

Føler meg psykisk på bunn..... Bare griner, kan ikke forklare hvorfor.

Skrevet

å så bra befruktning da lalla!:))) spennende dag i morgen!:)))masse lykketil ihvertfall..

klem

Skrevet

Wow, 6 egg var jo kjempebra! :) Så er det bare å vente 15 "kjappe" dager før testing... ;)

Lykke til med rugingen, håper at det blir full klaff :)

Skrevet

Hei jenter! Tusen takk alle sammen! :) Siden det er 3. forsøket fikk vi inn to egg :). 4. gangen med fryseegget vårt faktisk! Jeg føler meg litt rar og veldig glad! Da er det bare å vente.......jeg håper så inderlig at det klaffer denne gangen. Vi fikk to på frys også, og det er jo supert.

Samtidig må vi ikke glemme jenter at vi trenger faktisk kun ett gullegg som klorer seg fast.

Lykke til videre og så får jeg høre hvordan det går med dere også.

Jeg har valgt å sykemelde meg resten av uken, men regner med å gå på jobb til uken igjen. Jeg ønsker å være på jobb, samtidig er jeg i ubalanse og vil bare være hjemme. Hva gjør dere?

Klem

Skrevet

Heisann:)

Da er egget satt inn i dag, fikk bare 1 egg på frys, men jeg håper at det funker denne gangen. Det blir 2 spennende uker nå:) Krysser fingrene for at det går bra med deg.

Klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...