Gjest Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 etter uttaking av spiralen, så nå er d bare å vente til "hu" er over så starter prøvinga for fullt :-D
Gjest Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 åh, heldige du, jeg skal ikke ta ut spiralen før om to uker, men klarer nesten ikke vente. Skulle helst vært gravid i går:) Lykke til med prøvinga!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Ikke vanlig kost her inne at noen er glad for å få tanta på besøk.......hehe Lykke til, håper spiren sitter der snart:)
AlbertÅberg Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Hvor lang tid tok det fra du tok ut spiralen, før tr kom? Jeg tok ut min spiral for tre uker siden, og ikke fått tr ennå. Håper jo at jeg kan være gravid, men har testet negativt... Jeg prøver og på å få nr. 3 : )
Gjest Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 hei, har skifta navn fra Mamma'n til Emilie & Sander til det som blir signert med her. Tok spiralen ut på torsdagen, fikk tante natt til lørdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå