lille_spira Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Min baby gulper etter hun har spist, men kan virke like sulten rett etterpå igjen... Er gulping et sikkert tegn på at de er helt mett eller er det enda plass til mer? ) Noen som vet?
Endelig mamma!! Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Gulping har ingen ting med hvorvidt ungen er mett eller ikke. Det var i alle fall tilfelle i vårt tilfelle. Datteren min gulpet mye de første 6 mnd,, og gulpet kunne komme leeeenge etter hun hadde spist - hun var nesten klar for et nytt måltid. Gulping er ofte bare et tegn på at lukkemekanismen mellom magesekken og spiserøret ikke fungerer helt som den skal enda.
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Hvis gulpet er litt "klumpete" så betyr det at de har fått i seg og fordøyd maten...hvis det er tynt som melken har de ikke fått næringen...Har jeg lært:) Må nok se etter andre tegn også, hvis de virker veldig interessert i maten så er de jo fortsatt sultne..men hvis de gulper underveis så bør man vel ta en pause?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå