Pirkeanonym Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Jeg var på tidlig UL i uke 8 og alt var bra med lille, hjertet slo og ingenting å bemerke. Jeg er nå i uke 10 og Onsdag forsvant sakte men sikkert kvalmen, jeg har spydd 20 ganger pr dag både i dette og tidligere svangerskap. Jeg har murringer i rygg og mage. Igår begynte jeg å blø litt brunt blod, ikke utflod, men blod. Kan jeg ta kontakt med legevakten? Legen min har jo ikke åpent før på Mandag og det er litt lenge å vente. Vil de ta meg alvorlig på sykehuset nå når jeg bare er i uke 10? Hva hadde dere gjort?
To gull og en på vei Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Jeg fikk blødning i uke 7 og ringte legevakten. Der spurte de om andre symptomer i forbindelse med blødningen og fikk beskjed om at det er helt vanlig med blødning, og ingen grunn til bekymring så lenge det ikke kommer mer eller er i forbindelse med smerte. Snakket med lege et par dager etter som sa akkurat det samme. Ring legevakten og forhør deg, det kan jo være de ønsker å sende deg på UL. Men som sagt, det er ikke uvanlig med blødning. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå