Puppen og lillemor Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 en positiv cb digital og 2 svake streker på to forskjellige billigtester.. kan jeg slippe jubelen løs tror dere??
Puppen og lillemor Skrevet 29. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2009 takk for kjapt svar!! Greit å få noen andre meninger om saken.. leser her inne om falske positive tester og tester som er feilprodusert etc!! Da tror jeg kan si med et stort smil om munnen: Jeg er GRAVID!!! Og så er det bare å krysse fingrene for at det går bra!!
Carina har to små gull Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 Gratulerer så kjempe masse med spira Nyt svangerskapet
Puppen og lillemor Skrevet 29. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 29. august 2009 takk alle sammen! Jeg krysser fingrene for at dette skal gå bra! Håper å se dere alle inne på 1.trimester snart!!! Mitt tips i prøvefasen (det funket i hvert fall for oss): Slapp av og ikke tenk på det! Ha sex når dere føler for det og har lyst - men ofte!
Carasnella Skrevet 29. august 2009 #12 Skrevet 29. august 2009 Gratulerer så masse!! Håper på treff selv denne pp'en:) Masse lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå