MintCondition Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Sitter her og ser på poden, som er 8 mnd i DAG, som raser rundt på gulvet her i turbofart, krabber som en vind, og reiser seg opp både på knærne og helt opp på beina, inntil bord, benker og lekekasse... Hvor ble det av den lille bylten min da?? Husker da storesøster var 8 mnd, da syns jeg vi hadde "hatt" henne så lenge, mens nå syns jeg tiden går så altfor fort Har sikkert litt å gjøre med at storesøster alltid trøblet med søvnen og maten og det meste, mens lillebror har vært helt annerledes der. Jaja. Han tok nå forøvrig morgen klokka 6, mens storesøster på 3 1/2 sover enda...hvor er snooze-knappen på disse små?? Ha en finfin lørdag!
Kliko Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Sånn tenker jeg å. Herregud, hvor ble tiden av liksom? Poden min er "bare" 6 mnd da, men han har jo blitt såååå stor! Drar seg bortover gulvet, sitter (nesten) selv, går når vi holder han i hånda, og for noen mnd siden kunne han ikke noen ting omtrent. Tida har gått så fort at jeg blir nesten litt redd Ha en fin lørdag du å !
blomsterjenta Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Ja, det går jo altfor fort. Jeg begynner å jobbe på mandag. Grugleder meg. Jenta mi er 9 mnd, og skal være hjemme med far til nyttår, og det kommer til å bli kjempefint, men jeg vet ikke helt om jeg er klar. Masse som skjer nå - og jeg spør meg også daglig om hvor det ble av det lille nøstet vi hadde med hjem fra sykehuset.... :-) Men du, finner du den snoozeknappen - gi meg beskjed om hvor den sitter! Har ikke funnet den, jeg heller:-)
MintCondition Skrevet 30. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2009 Jeg har alt kommet tilbake til "hverdagen" jeg, begynte på universitetet igjen 1.august, da lillebror var 7 mnd...så nå er pappaen hjemme og styrer skuta, mens jeg er på universitetet og skriver ferdig masteroppgaven min, og storesøster er i bhg Det kjennes faktisk ganske godt! Men det kan jo ha sammenheng med at det er barn nummer to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå