Gjest Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Er det bare meg, eller virker disse fryktelig tette? Er det sunt for ungen å ligge og sove inni dette? Det kommer jo dugg inni etter ei stund.. Når det ikke regner veldig masse, drar jeg ikke igjen glidelåsen helt, men hva med når det virkelig regner? Finnes det andre regntrekk som passer til sportsdelen? Er jo så innmari stor hette på, så det universaltrekket jeg brukte til bagdelen passer iallefall ikke...
FruTB Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Du kan kjøpe stormtrekket istedet. Det beskytter mot både vann/vind/snø, og er mye mykere og luftigere og enklere å ta av/på
Itsrejk Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Jeg kjøpte stormtrekket i steden for regntrekket, som jeg synes virker alt for tett. Kjøpte stormtrekket på Barnas Hus for ca 300 kr, mener jeg å huske.
epla Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Jeg angret sånn på at jeg kjøpte det originale regntrekket til bagen, syntes det var utrolig tungvint å styre med. Tett og ekkelt var det også! Så til sportsdelen har vi foreløpig et trekk fra Emmaljunga - måtte lete lenge før vi fant et som var stort nok til å få over kalesjen! Har også bestilt det originale allværstrekket, men det har ikke kommet hit til vår lokale forhandler ennå. Barnesikring er så treige til å levere!
Gjest Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 Det stormtrekket/allværstrekket høres jo kjempebra ut, men jeg finner det ingen steder. Såvidt jeg kan se på nettsidene til barnas hus finns det kun til twinner twist. Samme på alexi.no - kun til tvillingvogna. Å på siden barnesikring.no står det kun om allværstrekk til twinneren... Finns det ikke til joggster twist lengre?
oda09 Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 Tror mammaogmeg.no sender over hele landet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå