Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva som skjer om man er uheldig og får i seg mer synarela enn det man skal ha. Noen som vet?

Skrevet

Hei Gull-håp!

Det kommer an på mengden tror jeg...har selv dusjet dobbelt noen ganger...og glemt andre...

Selv lurer jeg på hvor strengt tidspunktet er...skal spraye i 6 uker og må innrømme at jeg er litt distre....plutselig har det gått to timer for mye...

Hva tror dere andre om Syranela?

Skrevet

Jeg er på mitt andre forsøk nå. Første gangen jeg sprayet, var jeg nøye med tidspunktene, førte opp x-antall sprayinger og tok akkurat den dosen jeg skulle ha.

Da jeg i dag skulle i gang med ny runde, var jeg så trøtt at jeg sprayet dobbelt og gikk og la meg igjen... Lurte på om det var krise, så jeg leste pakningsvedlegget, og det som står er vel at om man glemmer å ta dosen sin skal man ikke spraye ekstra. Men det er ingen krise om det skulle glippe med at man enten sprayer ekstra eller glemmer en dose, så lenge det ikke skjer alt for ofte.

Da vil jeg heller råde til å ta kontakt med klinikken!

Jeg kommer nok til å sette på alarm på mobilen til samme tidspunkt hver dag, slik at jeg ikke glemmer dosene. Jeg vet at i en hektisk hverdag ville i hvert fall jeg kanskje ha glemt å spraye. Så min redning er alarmen - det fungerte veldig godt under første forsøk!

Skrevet

Så bra, jeg har tatt dobbel dose ett par ganger, men ikke så mye at jeg tror det er noen krise. Det har skjedd ved de andre forsøkene mine også, uten at det er kommet frem noe spesielt pga det.

Ellers er jeg ganske flink til å huske på å spraye, men finner det slitsomt. Spesielt nå når det er spray 3 ganger daglig, pluss sprøytene. Gleder meg til uttak og innsetting bare av den grunn

Skrevet

Dette med sprayinga kommer vel aldri til å bli en vanesak, ikke for meg i alle fall.

Jeg er enig i at det til tider kan være slitsomt å huske på, og veien til uttak og innsett virker som en evighet.

Vi får bare holde motet oppe og glede oss over at vi er i gang med regimet og håpe på det beste!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...