Gå til innhold

Hei JuliMage og JanuarMage(tvillingan)

koseputa

Anbefalte innlegg

Ser at vi er i samme båt ja, utrolig koselig:)

Vi har en sønn som er født 28 juli, og har termin med tvillinger 22 januar, dere da?

På onsdag var vi på ultralyd og fikk vite at det var to jenter i magen, veldig gøy!!!! Så nå har jakten på fine jentenavn startet, jammen ikke lett!Synes det var vanskelig nok å finne på et jeg:)

Er du i fin form?

Jeg har nettopp begynt å jobbe igjen, hadde noen uker ekstra permisjon.

Er sykepleier og må innrømme at det var tyngre enn jeg hadde trodd å begynne å jobbe igjen, er ikke i så god form som trodde jeg var...

Har fått anbefaling fra lege og jordmor om sykemeld.fra uke 20, veldig usikke på hva jeg skal gjøre..

Jobber du?

Fortsetter under...

Hei!

Lenge siden jeg har vært inn her, så derfor er jeg litt treg til å svare deg. Jenta vår ble født 8 juli, og termin med tvillingene ble satt til 1 februar etter ordinær ul. Vi fikk vite at den ene var jente, mens den andre hadde navlestrengen mellom føttene så den må vi vente til neste gang med å se kjønn. Må innrømme at vi ønsker oss en gutt i flokken, så vi håper i det lengste at det det er en av hver. Men det viktigste er jo såklart at de er friske, og så langt ser det slik ut.

Formen har vært kjempe fin, men ble sykmeldt for en uke siden da jeg har tilfeldige blodtrykksfall som gjør meg svimmel og noen ganger har det endt med besvimelse. Synes dette er kjempe ekkelt, har aldri i livet opplevd å besvime før nå. Ubehagelig følelse! Dette vil si at jeg rakk bare å jobbe 3 uker etter jeg startet opp etter permisjon. Kjempe synn, for det var godt å gjøre noe annet enn å gå hjemme. Min lege hadde uansett sykmeldt meg i uke 20, akkurat det samme som du har fått anbefalt. Jeg jobber også i helsevesenet, men som bioingeniør.

Jeg ville nok tatt i mot den sykmeldingen i uke 20 om jeg var deg, værtfall om du har barnehageplass til gutten deres slik at du kan få slappe av litt de dagene han er der.

Jenta vår begynner ikke i b.hage før 1 okt. Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg gleder meg. Hun er meget aktiv og sliter ut mamman sin om dagen. Grunnen til dette er at jeg er alene med henne til tider, da samboer jobber på nordsjøen. Puuuhhh, gleder meg til han kommer hjem om 3 dager:))))

Når skal du på neste ul? Jeg skal egentlig ikke før 6 okt, altså uke 24. Men har fått tilbud om en ekstra en pga undervisning av leger, så da bli det en den 22 sept også. Håper de kan få sett kjønn på den vi ikke vet da!

Koselig å høre fra deg:)

Håper at du er i bedre form nå, og at du får slappet godt av, hørtes fælt ut med blodtrykksfall.

Jeg er aktiv sykemeldt nå, er bare på jobb ca en gang i uka i noen timer.Synes faktisk det er veldig godt å få slappet av de dagene han er i barnehagen, kjenner at kroppen virkelig har behov for det nå.

Jeg skal og på ul i uke 24, 1 okt.Blir gøy å følge med på utviklinga.

Blir jo ekstra spennnende for dere da!!!Det var visst ingen tvil om at det var to jenter i magen min, kjønn har jo ikke noe å si sånn sett, men må innrømme at det var veldig stas for oss.Det er ingen jenter i vår familie, sønnen min har ni fettere!!!!

Må være tungt i disse tider å ha en mann som jobber i nordsjøen, har du mye familie og venner rundt som kan avlaste deg litt?

Er veldig spent på hvordan livet blir når tvillingene kommer, ser for meg at vi blir sittende inne noen år, hehe:)

Vi har lite familie som kan hjelpe oss og vennene våre har jo egne familier å ta seg av, men det skal nok gå greit:)

Lykke til videre!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...