Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har landet på Idun til lillesøster, men storesøster på 7 har helt festet seg ved Elfrid, som var farens forslag tidligere.

Hun omtaler magen -eller hun inni der- konsekvent som Elfrid, og retter på oss når vi snakker om Idun.

Jeg syns jo på en måte det er litt søtt at storesøster føler så sterkt om navn, men likevel... Skal vi gi oss og la storesøster få siste ord så det blir en Elfrid, eller skal vi stå på vårt og kalle henne Idun?

Bare to uker til termin nå, så snart er det ingen vei tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns Eldun(n) er finere :) Hehe, ikke så glad i Elfrid eller Idun, men begge er ordentlige navn, og ikke sånn rosa kliss :) Kunne bare ikke valgt dem selv.

Skrevet

vi har litt samme problemet, for vi hadde bestemt oss for Selma, men ombestemte oss når vi så hvor popt det var blitt...så nå heter babyen (så sant det er en jente da, litt usikkert!) Gunvor. men storebror tviiiiiholder på Selma!

jeg har funnet ut at når babyen kommer ut så tror jeg egentlig ikke han vil koble det med Selma-i-magen, når han blir presentert for babyen Gunvor så tror jeg det går helt fint.

men jeg vet at mange foreldre tar det til etterretning, da, min mann heter det han heter pga sin storebror som hadde en yndlingsbok feks, og en annen bekjent heter det han heter til mellomnavn pga at storebror insisterte ;-)

hva med Idun Elfrid da? hehe!

Skrevet

Elfrid

Skrevet

Ikke kall en liten baby for Elfrid! Idun er best!!

Skrevet

Idun syns jeg er et nittitallsnavn, så jeg er enig med storesøster!

Elfrid er flott :_)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...