Gå til innhold

Usikker barnevognshopper!

Anbefalte innlegg

Sitter her og priser meg lykkelig over at jeg fortsatt har 5mnd å finne den rette vogna for meg! Syns det å finne en passende vogn er kjempe vanskelig, da det er så utrolig mye å velge mellom. Men ikke bare det, alle jeg snakker med har gode/dårlige erfaringer med forskjellige vogner, så jeg får jo kryssinformasjon fra alle hold!

Foreløpig står jeg mellom Easy Walker sky, og Teutonia Prestige. Har altså ikke klart å bestemme meg for om jeg vil ha 3 eller 4 hjul.... Og det er vel der det er greit å begynne....

Er det noen flere enn meg som syns at vognvalg er utrooolig vanskelig???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140582810-usikker-barnevognshopper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja der er du ikke alene, jeg synes til og med det var vanskelig å bestemme meg for om denne vogna var god etter at jeg hadde fått den i hus til og med, så har på et par år hatt fire vogner, sitter nå igjen med ei teutoniavogn og ei trille som jeg er kjempefornøyd med, noen minus er det alltid.

bare tenk på at Easy Walkeren ikke har vendbar sittedel på sportsvognen.. Dvs at den lille kanskje må sitte med annsiktet fra deg i en ander av 5 mnd.. det er nok til at jeg ikke vile valgt den. ar selv hatt en OTH som er strålende vogn, og svært lik EW.. men den brukte jeg ikek før lillegutt var 1 år..

Teutonia har jeg også hatt, go liker den veldig godt! Har kjøpt det til dette lille nurket også :o)

3-4 hjul, er vel en smakssak, men må si jeg elsker 3 hjul! ett å manøvrere, og stabilt!

Med S3 til teutonia, får du en fin 3-hjuling, med vendbar sittedel..

Akkurat det du nevner med at det ikke er vendbar sittedel på Easy Walker er det eneste jeg også syns er dumt med den vogna, og er derfor i tvil om den kommer i mitt hus.

Så dere er fornøyde med teutoniavognene? Gikk inn på en barnevognside og da hadde ikke teutonia prestige fått så mange tilbakemeldinger....

Har en Teutonia Prestige selv. Har vært kjempefornøyd med den som bagvogn. Men må innrømme at sportsvogndelen synes jeg ikke er fullt så bra. Det er noen ting som avgjør dette. Den er tung (barnet er tyngre osv.) har bare tre trinns regulering i rygg og er kort i ryggen.

Men derimot kan jeg ha gutten mot meg. Jeg har i tilleg kjøpt en OTH, som jeg bruker en del nå (han er snart året). Brukte denne ikke tidligere fordi jeg virkelig likte å ham mot meg når han begynte å sitte en del i vognen. Synes dennen ordningen har vært bra for oss. Køpte OTH brukt, så ble ikke så dyrt heller.

Men som sagt, har vært veldig fornøyd med Prestigen og kommer ikke til å selge den. Håper den kommer i bruk enda en gang:)

Jeg kjører også rundt i min 2. Teutonia Prestige.

Det sier seg jo selv at jeg er fornøyd da;) Denne gangen bruker jeg den ogaå som bagvogn, har fashion baggen på. Syntes det er noe klassisk fint med 4-hjuling til spebarn. Den er passelig på demping, ikke for myk-som blir tungt å gå med og ikke for stiv. Kjekk på alle underlag syntes jeg. Liker også størrelsen. Byttelånte en SimoKombi nettopp og da var baggen min kun få cm kortere og faktisk noen cm bredere. Ser virkelig ikke sånn ut når man ser disse vognene på siden av hverandre. Sportsdelen er lun og god og har mange gode finesser. Kjøpt med sportsvognforlenger som nærmest gjør den til en dypvogn.

Jeg har også en OTH på lur men den bruker eldstemann som sovevogn i bhg. Gleder meg til å ta den i bruk når vinterhalvåret er over og våren er her. Da er barnet 1 år. Kunne ikke tenkt meg å ha den noe særlig før pga dette med å ha barnet fra seg samt at den ikke er særlig lun vinterstid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...