Gå til innhold

Baby jogger city elite sin hardbag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på denne med bag, men det ser ut som hardbagen bare blir festet oppi sportsdelen. Er det noen som har denne og vet om det er sånn den er?? Ser veldig rart ut på bildene... Den virker jo super ellers, virker liksom bedre en tfk og mountain buggy...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar =) Har du denne vognen? Bakdelen er liksom at jeg ikke kan gå i en butikk her i Bergen for å se den før jeg kjøper den, så jeg syntes det er kjekt å lese en del meninger om den først. Forløpig er de bare positivt men.. Vet du målene på den?

Skrevet

Hei.

Jeg har en Babyjogger city elite jeg vurderer å selge. (medmindre du har vognen da og bare leter etter bagen:)) Har vært kjempefornøyd med den, bare har lyst å prøve litt flere vogner. Har ikke hardbagen, så har dessverre ikke noe erfaring med den. Bor i Bergen.

Send meg en pm dersom du er interesert:)

Skrevet

Vi har sett på babyjogger city single. Hva er forskjellen på denne og elite?

Og hva koster de? Og ikke minst- hvor kjøpte du din? Ser ut til å være vanskelig å få tak i...?

Skrevet

Det er en del forskjeller. Utseendemessig, finesser og pris. Det er mange fine demovideoer inne på babyjogger.com. Bl.a.har eliten "rund" kalesje, fotstøtte, magnet i tittelukene, mer lagrinsplass, mulighet for å åpne vognen mer opp så den blir luftigere (vanskelig å forklare, men har vært helt genialt i varmen). Forelsår at du går inn på nettsiden og ser. Eliten er noe dyrere og finnes f.eks. i helt sort (som den jeg har). De selges vel ikke lenger i Norge slik jeg har forstått det. Finnes å få kjøpt i Sverige.

Vil jo tro at en kan fjerne sportsvogndelen når baggen skal på. En kan jo ta alt av for vasking.

Skrevet

Hei;)Har du solgt vognen eller?Jeg er interessert...hvor mye skal du ha for den?Send meg en PM da:)

Skrevet

Nei, har ikke solgt den enda:) Prøvde å sende deg en pm, men kommer opp at du ikke har profil. Er ikke så flink selv her inne, men kanskje du kan sende meg en pm hvis du får det til. Så skal jeg svare deg mer utfyllende.

Skrevet

Tror jeg sendte deg en mld nå, gi en lyd hvis den ikke kom frem, er helt ny her:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...