Gå til innhold

Vært på ul i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på ultalyd på St.Olavs i dag. Dette er 2. forsøket og hadde 13 eggposer denne gangen, hadde bare 5 sist gang. Egguttak på mandag og innsetting på onsdag. Er skikkelig spent på hvor mange egg som blir tatt ut og hvor mange som blir befruktet. Men har en bedre følelse denne gangen:)))

Noen andre med egguthenting på mandag på St. Olavs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg skal ikke på St. Olavs, men Ullevål. Uttak på mandag og innsett på onsdag :) Dette er vårt 3. forsøk og vi håper veldig at det går bra denne gangen. Vi har hatt mange egg og mange som blir befruktet, men det hjelper jo ikke når det ikke vil feste seg :(. Veldig frustrerende. Jeg har en følelse at det kan være "dårlig klima" i livmoren pga endometriose eller noe annet. Det fordi de ikke finner noen årsak til at vi ikke blir gravide. Hva er problemet deres? Jeg blir gal av det!!

Lykke til på mandag!! Vi kan jo følge hverandre.

Klem

Skrevet

Heisann:)

Jeg har tette eggledere så det er vel ikke noe vei uten om dette. Dette er 2. forsøket vårt så jeg gruer meg litt mer enn jeg gjorde første gang så nå håper jeg at det kan bli vellykket. Holder på å bli sprø av disse hormonene og håper dette blir siste gang jeg trenger å gå gjennom det:) Vi kan godt følge hverandre, er veldig kjekt å følge noen som går gjennom det samme samtidig. Ønsker deg masse lykke til på mandag:)

Klem

Skrevet

Så spennende å følge dere. Jeg har innsett om ca 14 dager på St.olavs. Skal på UL den 11., så håper det blir uttak like etter. Har gått på spray i 12 dager nå uten særlige bivirkninger. Starter med sprøytene denne onsdagen. Synes det er godt "å være i gang".

Lykke til videre. La meg få høre hvordan det går:-)

Skrevet

Hei igjen! Jeg blir også helt utstabil av medisinene. Ikke i starten, men på slutten er jeg ikke helt meg selv! Stakkars samboeren min!

Det gikk veldig bra i dag og jeg fikk ut ti egg :). Det gjør veldig vondt synes jeg, men fikk ekstra smertestillende og det hjalp. Det er jo siste forsøket så jeg håper det går bra denne gangen.

Ukene som kommer nå blir nervepirrende. Jeg har bestemt meg for å være hjemme hele uken, for så og deretter gå tilbake på jobb neste uke. Etter onsdag er det bare å vente og håpe. Jeg får satt inn to siden det er siste gangen.

Kan det være noen mulighet for å åpne egglederne dine? Håper dette forsøket går for dere også. Jeg skal krysse fingre og tær!

Håper ellers det går det med deg?

Klem

Skrevet

Det gikk veldig bra i dag :) Fikk ut ti egg :). Nå gjenstår det bare å vente gulleggene fester seg. Vi får satt inn to denne gangen fordi det er vårt 3. forsøk. Vi håper to babyer, men det er kanskje for mye å be om.

Lykke til til deg også! Jeg fikk meste bivirkninger når jeg startet med sprøytene,men det er jo ikke så lang tid du skal ta de.

Klem

Skrevet

Hei.

Hadde uttak i går, de fikk ut 12 egg, men 6 ble befruktet så da venter jeg spent til i morgen og håper de fleste overlever:)

Håper at det går bra med deg denne gangen:) Håper jeg slipper flere runder, den stakkars mannen min håper jeg slipper hormoner flere ganger.

Første gang var jeg kvalm og uvel i 2-3 dager met sannsynlig pga morfinen, men denne gangen reduserte de dosen så jeg har hatt det veldig bra. Vi reiser på ferie på torsdag og blir borte i litt over 1 uker, tenkte det var greit å ta ut litt ferie i forbindelse med dette slik at det blir minst mulig stress i begynnelse.

Det blir 2 spennende uker vi har foran oss og det hadde vært artig om det gikk bra for oss begge:)

De har sluttet med å åpne egglederne, det var visst bedre effekt av prøverør sa gynekologen min.

Har du vært i bra form etter uthentingen?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...