IVFlykke?? Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Hei dagene snegler seg avsted.... Har bestemt at jeg ikke tester før tirsdag. Blir så grusomt deppa av negative tester. Kjenner allerede følelsen i magen.. Uff eg blir kvalm av å tenke på det.. Ift symptomer? Kjenner litt murring i magen. Kan være mens??? Har on/off ift ømhet i brystene. Kikker litt på dem ift om de endrer seg. Noen tider på døgnet kan det se ut som de er mørkere og mer markerte blodårer.. Kan det være progesteron økning? Kan det variere i løpet av døgnet eller er det konstant??? Å så trøtt men sover dårlig... Uff blir tullete av denne fasen..på alle måter, Skulle ønske jeg kunne kikke inn å se:-)
Isopora Gravid♥ Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Hei Jeg skal også ta en test på tirsdag. kjenner ingen ting.. håper det bare er fordi det er for tidlig å kjenne noe! Er det frys eller ivf/icsi egg du ruger på? Grue/gleder meg til tirsdag.. har en dårlig følelse :/
IVFlykke?? Skrevet 29. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2009 God morgen.-) Jeg ruger på to ivf egg. Ett fikk jeg vite var kjempebra. Et var mye dårligere. Jeg fikk velge om jeg ville ha inn et eller to siden kvaliteten var så varierende. Jeg valgte to allikevel. Hvem vet hva som kan klare å utvikle seg. Dette er 3. runde offentlig så det gjelder liksom denne gang. Krysser fingre for oss begge XXX
hegeno Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 fryktelig slitsom den siste uken før test!! Ved mitt siste forsøk tror jeg at jeg kjente så mye på brystene mine at de rett og slett ble ømme av all klemmingen og du verden så kvalm man blir ... nei, tøffe tak og angsten for nok en negativ test ligger alltid der. Heldigvis vet jeg nå etter alle rundene jeg har vært gjennom at jeg er lei meg og tror at jeg aldri skal lykkes i to dager og så er jeg full av optimisme og planlegger neste forsøk igjen. lykke til!! Håper dere får positive tester denne gang:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå