Gå til innhold

Hvor får man kjøpt en litt høy krakk ungene kan stå på ved vasken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 2-åring som ikke er så høy rekker ikke bort til vannstrålen når hun skal vaske hendene (vi har en sånn vanlig plastkrakk). Mener jeg har sett en gang at det finnes en høyere type, med to trappetrinn eller noe..? Blir kjempeglad om jeg får et tips her om hvor jeg skal gå, så slipper jeg tråle alle mulige butikker i morgen.

Hun finner seg ikke å sitte på mitt kne å vaske seg lenger, hun skal "klare sjøl!" må dere vite ;)

Fortsetter under...

Skrevet

På Ikea har de gode, høye krakker. Både i tre og plastikk. Vi har i plastikk på badet og tre på kjøkkenet.

Ellers er vell babybjørn sin krakk ganske høy?? Den selges jo i forskjellige babybutikker i landet.

Skrevet

Jeg har en høy, fin trekrakk fra Sia til gutten min.

Skrevet

Vi kjøpte en høy i plast på Ikea for 3 år siden som jr på 15 mnd bruker nå og da rekker han opp til strålen.

Annonse

Skrevet

Vi har denne som Mtg linkar til på kjøkkenet. Heilt super! Ungene kan vaske hendene, "vaske opp" hjelpe til med matlaginga osv. Må kjøpe ein til, fordi vi treng egentlig ein på badet og, lille er for liten til baby bjørn sin plastkrakk. IKEA har og ein høg plastkrakk, men eg likar bedre denne med to trinn, den er veldig stabil og fin :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...