Gå til innhold

Selger Mclaren XT -08 mod.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å selge den grunnet vogndilla. Skal flytte imorgen og ønsker derfor å bli kvitt den fort. Kun brukt få ganger. Bor i Bergen og dersom noen har lyst å kjøpe den her kan de få den for 1500 kr. Den koster vel rundt 3000 ny. Kjøpt på Biteringen på Nesttun.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er vanlig gråfarge :-) Følger med regntrekk visst. Fant det akkurat langt bak i skapet mens jeg pakket til flyttingen imorgen. Vognen er knapt brukt.

Skrevet

Har sendt deg en melding meg navn og tlf nr:) sjekk innboksen din.

Skrevet

Har du solgt vognen din? hvis ikke er jeg veldig interessert.

Skrevet

Hei. Beklager det sene svaret mitt. Vi har ikke fått koblet oss på internett før idag. Skal fortsatt selge vognen :-)

Skrevet

Du kan sikkert få mer enn 1500 kr for den, og likevel selge den fort. Ville bare nevne det. Om du har kvitteringen så får du sikkert opp mot 2000 kr for den. De koster 3290 ny nå.

Men om du selger billig for å bli kvitt den fort så er det en heldig kjøper ;)

Har akkurat bestilt en selv fra utlandet, og har vært på leting en stund så vet litt om prisene i Bergensområdet;)

Skrevet

Takk for tipset anonym :-) Kvitteringen har jeg rotet vekk, men jeg håper allikevel jeg da kan få litt mer enn 1500 for den. Legger den ut på finn.no så snart bildene er tatt.

Skrevet

Jeg ønsker gjerne vognen din, hvis du vil selge til meg? Hvor i Bergen bor du? sendte deg en mld med tlf nr mitt så du kan ringe meg hvis d passer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...