frue og mamma Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Hei, Trenger bare å få ut litt frustrasjon i et forum der jeg forhåpentligvis får litt støtte og sympati. Er 10+2, sykemeldt pga blødning i uke 9. Har vært på ultralyd to ganger siden, og alt er i orden, heldigvis. Men jeg går rundt og føler at jeg skal kaste opp hele tiden! Har MASSE luft i magen, ingen matlyst og enorm spyttproduksjon i munnen, noe som gjør at alt jeg spiser eller drikker blir "liggende" igjen i munnen som en ekkel smak. Sover dårlig om natten siden jeg våkner flere ganger og må på do, våkner tidlig og får ikke sove igjen. Alt er pyton i dag. Vil bare at kvelden skal komme slik at jeg kan legge meg med god samvittighet.
<3Miinsiin<3 Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 uff da, stakkar deg... Hørres ikkje mykje kjekt ut! du får prøva å trøsta deg me at så lenge ongen har da bra så får man tåla at me sjøl har da litt fælt innimellom, forhåpentligvis så e da forbigåande og du vil føla deg bedre om nåken dagar! lyye te iallefall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå