Gå til innhold

Positivt innlegg ang uke 11

mossik,en med tut og to jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har egentlig hatt det ganske trist dette svangerskapet så langt.

Mistet i uk11+6 i februar. Vært redd og veldig distansert dette svangerskapet så langt.

Hatt en del småblødninger underveis og ikke fått hjelp i det offentlige i det hele tatt, så tatt et par privat UL for å sjekke at det er liv.

Har en mor som ligger for døden og alt er egentlig bare kjipt.

Var hos legen i dag og da ville han lytte etter hjertelyd. Mente at sansynligvis var det nok litt tidlig, men verdt et forsøk.

Og der hørte vi plutselig et lite dunk dunk dunk. 150 hjerteslag i minuttet, og kjempe sterkt. legen mente dette var veldig sterkt for å være så tidlig. hørte også skraping når den lille beveget seg.

eg begynte å strigråte (flaut egentlig) men ble liksom så lettet. endelig begynner jeg å tro på at dette kan gå bra, og har begynnt å glede meg..

Dette var min lille gla' historie i dag da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mossik,en av hver=0))

Flott at du ville dele den opplevelsen med oss,og at alt er bra med den lille spiren..=0)

Føler med deg i sorgen,vondt med sorg og glede på samme tid..

Lykke til videre..

Skrevet

Så artig=)

Deilig og få en sånn positiv melding!

Lyke til videre og fortsatt god søndag.

Skrevet

Det var fantastiske gode nyheter:)))) Kos deg videre i svangerskapet, og sender mange trøsteklemmer med tanke på moren din......er selv i en periode der min mor har fått tilbake brystkreften og den har spredd seg til skjellettet. Vi prøver en cellegiftkur med tanke på livsforengende. Man er på en måte forberedt når enns forelsdre er/blir syke, men man er ikke forberedt likevel..........

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...