Gemini7 Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Dette er nemlig min gamle telefon som jeg skal gi bort. Fant ut at det ligger masse bilder der som ikke ligger på sim men på telefonminnet (?), dvs de ligegr der også når noen andre putter i sitt sim-kort. Vil gjerne ta vare på dem, men har ingen nettkabel som jeg kan overføre dem til pc med. Tenkte på bluetooth eller infrarød port men har aldri brukt dette før så vet ikke om det går fra mobil til pc. Tenkte evt da jeg må overføre via bluetooth fra gammel til ny tlf (for har kabel til den nye), men det blir jo masse jobb med et ekstra ledd- er masse bilder. Og sist men ikke minst; finnes det nettkabel til k700i?? meget takknemlig for svar!
Gemini7 Skrevet 28. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2009 Ja, har tenkt på det, men det dreier seg om mellom 250 og 300 bilder, så det ville bli en ganske stor (og dyr) operasjon da..
<3 Har verdens vakreste gutt<3 Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 hei. hvis du har bluetooth på pcen din så går det fint ann og sende over bilder fra telefon og til pcen. har gjort det mange gagner jeg så.. må skru på bluetoothen på både pcen og telefon og velge pcen når mobilen har søkt ferdig. også er det bare og sende over.
Gemini7 Skrevet 28. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2009 Ok, ja det var det jeg kom frem til må bli løsningen. Jeg har nemlig hørt på mobilbutikker nå og ingen har kabel til så gammel modell.. Skal prøve nå, aldri gjort det før. eeehh.. håper jeg finner ut hvor på pcen jeg finner bluetooth.. lite teknisk av meg:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 sjekk om pcen har ir (infrarød) det har den telefonen- hadde den før ser du.... var sann jeg overførte bildene..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 sjekk om pcen har ir (infrarød) det har den telefonen- hadde den før ser du.... var sann jeg overførte bildene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå