Felis Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Hadde en MA for akurat 14 dager siden. Tok en graviditetstest nå,bare for å sjekke at den var negativ så jeg ikke blir lurt ved en evt positiv i nærmeste framtid,da vi har begynt å prøve på en ny spire. Testen lyste knall positiv mot meg,mer enn de to testene jeg tok da jeg faktisk var gravid! Noen som har erfaring med dette? Jeg vil så inderlig være ferdig nå,komme videre i livet og starte på blanke ark når det gjelder en ny spire. Jeg vil få neg test nå,mensen og så en positiv test som er ekte og ikke lurer meg!!!
Lille diamant Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Hei! forstår godt at du er forvirret..men har du tatt tester etter MA'en, for å sjekke om de var negative? Jeg har gjort det ser du, og igår fikk jeg også en test som det var sterkere strek på enn tidligere denne uken. Så virket som hcg var gått opp igjen. Men selv har jeg kommet frem til at det sikkert har med hvor konsentrert urinen er når du tester. Når jeg testet og fant ut at jeg var gravid så var mine tester veldig svake, og etter at jeg hadde mistet for 17 dager siden(og trodde jeg forsatt var gravid) så var det veldig sterk strek på testen..pga at kroppen produserer hcg selv om fosteret ikke lever lenger. Og mengden hcg er vel på topp i uke 8 har jeg hørt, så derfor tar det nok litt tid å bli kvitt hcg når man har kommer over 8 uker og mister tror jeg. Men kan jo også være du er gravid om dere har prøvd, så kanskje du bare må vente å se om du får mensen? Krysser fingrene for deg! Lykke til ihvertfall
Miniii Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Jeg hadde MA for en uke siden. Legen fortalte meg at en graviditetstest vil være positiv i ca. 4 uker etter en MA, altså til etter første syklus. Hun sa videre at dersom jeg ikke har fått mensen etter 6 uker bør jeg ta graviditetstest. Viser den positiv da, er man gravid på nytt. Lykke til med prøvingen:) Selv sitter jeg her og venter på at jeg skal slutte å blø, sånn at vi kan starte prøvingen..
Felis Skrevet 28. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2009 Tusen takk for svar jenter! Det er så kjipt,å få en så positiv test uten å kunne glede seg. Tidligere har jeg hoppet i taket,og vært så glad mens nå er det ingen spire. Vi begynte å prøve samme dag som jeg sluttet å blø,gjort det i 4 dager på rad nå...Så tviler på at det er en spire som sitter så fort. Selv om jeg så inderlig skulle ønske det <3 HÅPER DET KAN SITTE EN SPIRE!!! Jeg føler det kommer til å ta evigheter,herregud :'( Tenker å ta en ny test 14.Sept,da er det en mnd siden MA`en og da burde vell testen være negativ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå