♥Lykkeligmamma til 2♥ Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Har dere noef forslag til mellomnavn?Har veldig lyst på dobbelnavn,men aner ikke hva som kan passe!
Mammaen til Adriana og Max ♥ Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Jeg syns ikke Sonja er noe pent, men hvis dere skal kalle henne det, ville jeg brukt et navn som var litt mer moderne, slik at hun kan bruke det, hvis hun ikke liker Sonja selv.. Sonja Emilie Sonja Marlene Sonja Eline Sonja Madeleine Sonja Elise Sonja Fredrikke Sonja Marie Sonja Isabel Sonja Helene Sonja Christine Sonja Nathalie Sonja Louise Sonja Emine Sonja Elisabeth Sonja Danielle Sonja Michelle Sonja Martine Sonja Mathilde
Blomstersara Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Jeg ville holdt meg unna a-ending på navn nr 2 også (blir gjerne litt tungt å si), og at det blir for søtt. Liker navnet Sonja forresten. Her er noen forslag: Sonja Eiril - min favoritt! Sonja Eirin Sonja Oline Sonja Lovise Sonja Vorin Sonja Ellinor Sonja Hermine Sonja Johanne Sonja Pauline Sonja Nikoline Sonja Ingelin
Blomstersara Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Helt uenig i at dere bør velge et mer populært navn i tillegg slik at hun kan velge senere... Da faller poenget med navn bort, om "alle" skal hete det samme. Velg et navn dere liker, ikke ut fra hvor moderne det er. Kult med navn som er litt sjeldnere!
Vipsenmamma Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Sonja er nydelig. Sonja Margrete Sonja Kristin Sonja Beate Sonja Karine Sonja Elise Sonja Ellinor Sonja Helen Sonja Katrine Sonja Charlotte Sonja Karete Sonja Vibeke Sonja Desiree Sonja Aimee Sonja Eleonore
trebarnsmamma84 Skrevet 28. august 2009 #8 Skrevet 28. august 2009 Eg kjenner ei som heiter Sonja Marita=) Sonja Josefine Sonja Lousie Sonja Caroline Sonja Christiane
Abracadabra Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 Sonja er kjempefint! enig at Sonja Louise kan passe. ellers da, hmmm...Sonja Helene kan vel funke også?
mammaimai09 Skrevet 29. august 2009 #11 Skrevet 29. august 2009 Sonja er et fint navn:) Syntes Sonja Marie og Sonja Eline klinger bra;)
Azora Skrevet 30. august 2009 #12 Skrevet 30. august 2009 Sonja Katrin Sonja Helén Sonja Jeanette Sonja Regine Sonja Lovise Sonja Themine Sonja Marie Sonja Oline Sonja Elise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå