ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Sikkert vært 100 tråder om dette før, men fant ingen igjen... Altså: Hva serverer man? Helst noe man kan gjøre klart kvelden før.... Og for diabetikere. Tar imot alle tips med en stoooor takk :-)
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 pai, ost og kjeks, fruktsalat, kyllingsalat, rundstykker og pålegg feks
Lemonia Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Pai kan lages dagen før og serveres kald. Rundstykker og pålegg er også veldig enkelt. Bruk slike halvstekte fra fryseren som bare legges i ovnen 10 minutter. Pålegg har dere vel i huset uansett, det er bare å sette fram og så finner alle noe de liker. En enkel gryterett eller suppe kan også lages dagen før (evt lenge i forveien og så fryses) og bare varmes opp til besøket kommer og serveres med brød til. Eller hva med å bake skinkehorn, pizzasnurrer e.l.? Det er veldig greit å ha i fryseren og tine før barseltreffet, enkelt å spise også. :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Fryste rundstykker som bare slenges i ovnen når gjestene kommer, med litt diverse pålegg til er jo enkelt og greit da! Og godt;)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 Wraps (enten bruke vestlandslefser eller fajitas e.l.) med philadelfiaost (gjerne med pesto og soltørkede tomater), kalkun/kylling, avokado, agurk, paprika og evt andre grønnsaker er veldig godt. Pga avokadoen bør det kanskje ikke lages kvelden før, men det er veldig fort gjort å lage samme dag. Ellers stemmer jeg i pai og pastasalat. Burritos er også godt og kan lages klart og bare stekes samme dag. Men jeg hadde også vært fornøyd med rundstykker og god kaffe med noe søtt til (jeg er blitt gal etter kaffe og kake etter jeg begynte å amme. (Toros ferdig frosne brownies/moørk sjokoladekake er skummelt god..)
Gjest Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 Vi har stekt rundstykker og satt fram pålegg, dekket lunsjbord rett og slett. Kjempegodt og enkelt! Og ferdig-kake/kjeks etterpå, evt slenge sammen en ferdig brownies-pose el. Minst mulig stress og styr for den som holder det med andre ord:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå