Gå til innhold

Hvem er de tåpeligste karakterene i I gode og onde dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et sååå teit program, som jeg likevel ser på hvis jeg er hjemme ;) Men hvem er teitest? Syns han John har så mange merkelige ansiktsutrykk blant annet. Flere? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er rimelig teit, ja! "That's a fact." Vær så snill, gi den mannen en ny replikk!

Skrevet

Vittig altså. fulgte med i 12 år de dagene jeg var hjemme, ikke sett det på et år og idag ser jeg på hva som har skjedd i mellomtiden. Er heeelt enig med dere,tenkt på det mange ganger.

Skrevet

Jeg syns at de som tar kaka er: John, Sami, Belle og noen ganger Kate. Også syns jeg hu åh hva heter hu,, ehm, Jennifer og han mannen hennes er forferdelige skuespillere.. hehe.

Skrevet

Ja og roman,belle.... ble noe rart der etter de skifta skuespillere for noen år siden. Mange amatører synes jeg,vet ikke hvorfor jeg har sett i så mange år,men måååå bare se av og til hehe

Skrevet

Har dere sett Friends, når Joey er dr.drake ramoray som liksom skal være i gode og onde dager? Og han stirrer sånn merkelig ut i lufta etter hver gang han har en replikk. Sånn syns jeg John er og. Han myser og kikker ut i lufta etter de fleste replikker han har.. haha

Skrevet

Den enøyde mysingen til John er utrolig irriterende. Ser ut som om han prøver seg på "hvis blikk kunne drepe"... Marlena liker jeg heller ikke. Helligheten selv hehe.

Belle og Mimi er også utrolig dårlige, blæh:o(

Når jeg tenker meg om, så synes jeg at nesten alle karakterene er tåpelige. Hvor mange ganger har de forresten omkommet for så å komme tilbake?

Skrevet

alle er like dårlige, men jeg synes john er værst når han setter opp det tankefulle uttrykket.. og marlena.. jaja.. så litt på det når jeg var gravid og sykemeldt sist..for 3 år siden.. skruddet det på igjen for noen uker siden, og vips så var jeg inne i historien.. lavpanne-show, men jeg ser jo på det imellom, så det sier jo litt..hehe...

Skrevet

Haha John har konge utrykk! Jeg og søstera mi kan gå rundt i flere timer å lage det trynet å le:P

Roman ser ut som har tatt et par operasjoner nå så han har vel egentlig bare 1 utrykk igjen:P Gode og onde dager er morsomt fordi det er teit!:D

Jeg hater Kate og han nye Phillip. Han snakker bare om seg selv og er blitt skikkelig klisete!

Skrevet

ååååååååh, GUD SÅ GODT å se at det ikke bare er jeg som titter på det latterligste programmet og den verste såpeoperaen som er laget på denne jord.... hehehe...

Kan se 1 gang i halvåret og fortsatt være fullt oppdatert...

Og nå han derre Dr. North eller hva han nå heter... HERLIGHET!!!.. blir så fortvilt... men skrur på tv fordet, når jeg ser klokka er der....

sambo rister, hver gang han oppdager at jeg ser på det, krafitig oppgitt på hodet, og jeg klandrer han ikke :D Men ser på det?? Jepp, det gjør jeg... forstå det den som kan... hehehehe

Og den som irriterer meg mest, for tiden i serien.... jepp, hun der venninna til Abby, husker ikke hva hun heter... Men gud som jeg har lyst å riste den jenta noen ganger!!! Og for ikke å snakke om de der blikkene til både Roman og John... hahaha... hva er den der mysinga for noe???

kanskje de trenger briller????

Skrevet

så det ER flere som ser på altså?? hahaha! jeg vokste opp i USA, så jeg tok det med meg derfra når jeg flyttet til norge i '89...det var veldig mange år jeg IKKE så altså, men sist jeg var gravid var jeg mye sykmeldt og da fulgte jeg med hver dag. som mange har påpekt så holder jo en gang i mnd lenge, da, men men...

vi bor i utlandet nå, men skal snart hjem, og da skal storebror i barnehage og mor skal strekke seg langflat i sofaen og så på DOOL! hurra! gleder meg!

har ikke sett det siden sommeren 2006, men jeg kan tenke meg at det er mange som fremdeles er rimelig teite ja, haha...

MEN: jeg må innrømme at jeg er bare dritforelsket i Bo, sukk! er nok noe som henger igjen fra jeg var fjortis... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...