Allegra baby Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Noen som vil hjelpe med mellomnavn til Lucia i magen? Noe originalt, helst slutter på konsonant. Må være internasjonalt.. Takk:)
Mammaen til Adriana og Max ♥ Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Lucia Isabel Lucia Madeleine Lucia Eveline Lucia Meline Lucia Nathalie Lucia Filippa Lucia Sienna Lucia Charite Lucia er søtt
Blomstersara Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Grattis med jente! Syns Lucia er et fint navn. Lucia Annabel Lucia Edith Lucia Jenny Lucia Lilit Lucia Eilen Lucia Adelin Lucia Edel Lucia Solin Lucia Dorrit/Dorris Lucia Iren Lucia Anny Lucia Lin Lucia Kristin Lucia Henny Tror disse kan brukes internasjonalt og de slutter på konsonant, de fleste av de. Jeg ville holdt meg unna a-ending siden Lucia slutter på a, men e og y endinger syns ikke jeg er noe problem sammen med Lucia.
Allegra baby Skrevet 28. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2009 Takk for svar... Liker godt Lucia Anabelle. Tenker også litt på Lucia Allegra, Lucia Sinéad, eller Lucia Elaïs.. hm.
Gjest Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Lucia Helén Lucia Malén Lucia Karolin Lucia Josefin Lucia Evalin Lucia Eleanor Lucia Adelen
Gjest Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Lucia Anaïs Lucia Vendél Lucia Alethe Lucia Cambell Lucia Winther Lucia Naomi Lucia Tabitha Lucia Alicja Lucia Erin Lucia Grace Lucia Yasmin/Jasmin
Allegra baby Skrevet 28. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2009 Grace og Anaïs også ned på listen... Men vil gjerne kalle en evt neste datter Anaïs- det sto mellom det og Lucia i utgspkt... Flere? Liker også Lucia Fleur.
Gjest Skrevet 28. august 2009 #8 Skrevet 28. august 2009 Hvordan uttales Anaïs? Lucia Fleur er nydelig!
Allegra baby Skrevet 28. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2009 uttales anna-iiiis. Syntes det er så utrolig fint det også, men Lucia ligger an til å vinne denne gangen. Syntes Lulu og Lula er så koselige kallenavn også...
konrad sin mamma Skrevet 30. august 2009 #10 Skrevet 30. august 2009 Lucia var nydelig! men synes det var finest alene, ble litt tungt med dobbelt! =)
Cornelianelia Skrevet 31. august 2009 #11 Skrevet 31. august 2009 Lucia er søtt. Skjønner at dere vil ha internasjonale navn, men jeg personlig ville ikke valgt noen navn som mange i Norge ikke umiddelbart vet hvordan de skal uttale. Da tenker jeg på navn som Anaïs, Elaïs etc. Jeg lurer også litt på hvordan jeg skal si Lucia Fleur, er det Flør? Lucia Marielle Lucia Helena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå