Gå til innhold

Ørebetennelse??? Trenger fort svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er 9 mnd og har vært veldig urolig de 2 siste nettene. Hun har har måttet bli bysset og bært på. HTil vanlig er hun ei jente uten søvnvansker.

Jeg har tenkt at det er tenner på gang. Hun har hatt feber og dette kan jo være vanlig ved tannfrembrudd. Men i formiddag oppdaget jeg plutselig at det hadde væsket endel fra det ene øret hennes. Da jeg prøvde å vaske det bort begynte hun å grine..

Hun er ikke noe rød i øret og heller ikke forkjølet. Kan dette være ørebetennelse el er det vanlig med ekstra ørevoks ved tannfrembrudd?

Noen som kan svare??? Pliiiis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo godt være ørebetennelse; det kan du uansett ikke se på annet enn at det evt. væsker - og det er vondt! Jeg ville ringt fastlegen med en gang; jo kjappere behandling jo bedre. Tannfrembrudd gir sjelden feber og etter min erfaring, aldri ekstra ørevoks.

Skrevet

var hos legen i stad og jenta har hatt ørebetennelse. fikk pencillin kur til henne. Men legen sa at det kunne komme tenner under eller etter en sykdom (eks. ørebetennelse). Om det er tennene som har "skylda" var uvisst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...