katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Hei. Husker du vi prata om billigtester som ikke dukka opp og mail som ikke ble bekrefta? Vi har bestillt fra 2 forskjellige plasser,derfor jeg lurte på om tlf nr var dansk. Jeg hadde bestillt fra lavpris tester.com. De haddde blitt stoppa i tollen så jeg,derfor kom de sent. Fikk dem igår. Men i mellomtiden før jeg visste om de kom frem bestillte jeg fra billigtester.no i forgårs, der stod nr du oppga meg. Har heller ikke fått noen bekreftelses mail etter at jeg hadde betalt og at bestillingen skulle bli sendt. Har du mottatt noen mail på bekreftelse enda? og fikk du testene? klem
-68mamma Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Det er fra billige-tester.no jeg har bestilt. Fikk bekreftelsemail om kvelden, og fikk mail om at at varene er sendt i går - så de kommer vel idag eller lørdag håper jeg. Så dumt med pakken som stanset i posten, var den over 200,- NOK ? Nå har jeg bestilt meg time til innvendig UL og hormonsjekk på mandag da - for å se om gyn kan finne om jeg har EL og hvor i syklus jeg befinner meg, så gidder ikke begynne å EL-teste før jeg har vært der iallefall. Hadde vært deilig om hun kan se at jeg både har egg og at det er EL i nær framtid ! *håper*
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2009 Hei,nei det stod intet å fortolle. Bare en sjekk. Merkelig at jeg ikke har fått noen mail fra billigtester,får se om de kommer,hvis ike så går det i allefall ann å kontakte dem der, det gikk ikke på den andre plassen. Så flott at du har fått ul-time. Der ser de veldig godt hva som skjer. Håper virkelig du får el i nær fremtid. Masse lykke til. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2009 Ps så du hadde skrevet til meg på 1-tri. har svart deg,men vet ikke om du har sett det, om jeg kunne se et bankende hjerte når jeg var 6+5. Ja så tydelig hjerte som banka, og et lite blinkende foster og den posen. Var 117 slag i min. Fikk til og med ul bilde,så det har jeg som minne etter at bebien døde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå