Gå til innhold

Hjeelp.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en CB da jeg sto opp idag.. og den kom opp med en strek med en gang, så jeg tenkte jaja.. sånn var det. Har skikkelig "mensen mage" som jeg kaller det, murring og sånn stikking..

Men, etter ¨ha gjort litt husarbeid osv så jeg på den igjen og det er en sånn "påbegynnende" strek til den andre streken!

Den streken i det andre vinduet var bare halvveis, så det kan jo være noe feil med testen men.... yiikes!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi,dette opplevde jeg sist jeg var gravid. Ta en ny test i morgen tidlig, Lykke til

Skrevet

Hvor mange minutter ga du den før du kastet den da ?

Tar jo noen minutter (1-3?) før resultatet komemr opp.

Og så er det viktig at du IKKE ser på den når det er gått mer enn 5 minutter - for det svaret du da kan lese er feil.

(mange som ser TO streker på en test som har ligget i søppelkassen i ett par timer f.ek - det betyr altså ikke at man er gravid)

Skrevet

Jeg tenker det antakelig er synsbedrag... Men får ta en ny i morgen tidlig. Men nei, den lå der bare noen minutter, jeg var på kjøkkenet og stablet inn i oppvaskmaskinen. Hjelp altså... Tenk om det hadde vært sånn, at etter 4 år, så er det vår tur?? Jaja, lov å drømme da damer :)

Skrevet

Håper du er gravid. På noen tester så står det opp til ti minutter før resultatet ikke skal sees på. Masse lykke til

Skrevet

Tusen takk.. Ja håper virkelig det er vår tur :) Krysser beina jeg! hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...