Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Er det noen her som kan det? Drømte for en ukes tid siden at jeg var gravid. Det var så sterkt at den drømmer fremdeles sitter i meg....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Hvis du er kvinne og drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest. Det kan også være en advarsel om at du blir gravid hvis du ikke er forsiktig
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Er jo ikke forsiktig i det hele tatt Tvert i mot. Flere som har sagt at jeg bør ta en test, men de er ikke kommet enda Har tatt en test for ca 2 og ei halv uke siden som var negativ. Denne drømmen tror jeg kom ca en uke etter det. (altså for tidlig til at det kan ha skjedd denne mnd... .Så hvis det er noe så må jeg ha hatt en mens etter jeg ble gravid.
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Kan også bare være ønske drøm, når man går å tenker på noe mye, kan man som oftes drømme om det! Men håper du er sanndrømt
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Mest sannsynlig så er det det. Men det er jo lov å håpe., har vært sanndrømt før.....
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Men husker serlv når jeg gikk med mine, drømte jeg mye om graviditet å barn... Er rart hvordan kroppen vår å hjernen fungerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå