vann123 Skrevet 28. august 2009 #1 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg går på tamiflu nå for legen mener jeg har svineinfluensa. Sliter litt for jeg blir så kvalm av den, og får ikke i meg noe særlig mat nå som jeg er syk heller, har ingen matlyst og orker ikke gjøre noe... Ble syk på tirsdag, så det skal jo bli bedre snart - men kunne klart meg uten kvalmen og spying av tamiflu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vann123 Skrevet 28. august 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 28. august 2009 fikk akkurat beskjed av legen at testen viser at jeg IKKE har svineinfluensa - så da kan jeg slutte på tamiflu med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 28. august 2009 #3 Del Skrevet 28. august 2009 så bra at du slapp da... legen min ville ikke gi meg noe... han mente at det kunne bli helt feil, i å med det ikke er testa godt nok på gravide.. så han ville ikke gi meg det.. nå begynner jeg å bli frisk.. endelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå