ruthaja Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Nå har jeg hatt min andre time hos akupunktøren, og guuuud for en forskjell :):) Det må bare anbefales til alle dere dårlige stakkarer der ute. Har vært 50 % sykmeldt denne uka pga kvalme (ikke oppkast), og har egentlig neste uke også, men begynner å lure på om jeg ikke trenger den mer:) Er 7+2, og akupunktøren sa at etter neste time kommer jeg bare til å gløde og stråle og føle meg fantastisk og jeg gleder meg såååå
♥Kabrimor♥ Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Jeg er også mye bedre etter akupunktur. Har vært 4 ganger, og nå blir det ikke flere ganger på meg. Jeg spyr fortsatt, men nå klarer jeg faktisk å åpne kjøleskapet, og jeg får i meg både mat og drikke. Så det ble en kraftig forbedring for meg også, selv om jeg verken gløder eller stråler. Gleder meg til det har gått et par uker til, og kvalmen slipper taket av seg selv. 11+2 i dag, så det kan vel ikke være så lenge til..
3smaa Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Jeg er i uke 6+5 og er kjempe kvalm, orker ingenting. Gjør det vondt å bruke akupunktur? Er det jordmor som henviser meg eller må jeg finne det selv?
♥Kabrimor♥ Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Tror det varierer litt fra sted til sted hvem som gjør det. Noen jordmødre gjør det, noen leger gjør det. Og noen steder tar man kontakt med akupunktør. Spør jordmora di du, hun vet helt sikkert hvem du kan kontakte. Pris varierer fra gratis (hos jordmor) til ca 400 pr gang hos akupunktør.
ruthaja Skrevet 28. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2009 Jeg orket heller ingeting, lå på sofaen hele dagen:p Ble skikkelig dårlig av matlukter og i hele tatt tanken på mat. Jeg tok kontakt selv med en akupunktør i byen, og hun var kjempe forståelsesfull og tok meg inn morgenen etter allerede. Hun var så hyggelig og sa at dette skulle vi fikse:) Det trengte jeg å høre Betaler 350 kr timen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå