Gå til innhold

Melder meg ut av terminlisten

moomy venter nr 2

Anbefalte innlegg

Må desverre trekke meg ut her i fra. Var på ultralyd i går på Majorstuaklinikken etter og selv ha følt at alle svangerskapstegn var borte. Det viste seg at fosteret ble ca 9 uker og jeg er nå egentlig i uke 12.

Skal på Ahus til samtale i dag for å finne ut hvordan det skal fjernes.

Er ufattelig trist! Kunne ikke forestille meg at det kunne føles så vondt og tomt som det gjør.

Men uanset, jeg ønsker dere alle lykke til i tiden som kommer.

Mange hilsener fra

Fortsetter under...

Kjære moomy!

Dette var trist å lese! Skjønner godt hvordan du har det. Når man gleder seg så mye over å ha skapt et nytt liv, så er det så ufattelig trist at det ikke er noe mer. Og selv om det ikke er kommet så langt, så er sorgen like stor og ikke så lett for andre som ikke har vært igjennom det selv å forstå.

Jeg fikk komme på tidlig UL i uke 7 og da var alt bra, men man går jo stadig og lurer på om alt er som det skal, spesielt når man ikke har noen av de klassiske svangerskapstegnene. Jeg skal inn til genetisk veiledningssamtale på mandag, og håper jeg får komme inn til ny UL ganske snart, slik at jeg kan få en visshet om at alt er bra i magen.

Jeg som hadde gledet meg til at vi kunne følge hverandre gjennom graviditeten og senere med nye babyer. Får håpe du får ro og hvile, kos deg med lillejenta di og at det ikke går for lang tid til du får en ny liten spire i magen.

Trøsteklemmer fra

Takk for trøstende ord!

Det er som dere skriver ufattelig trist og jeg hadde ingen forutsetninger for og forstå hvor vondt det ville gjøre. Jeg er rett og slett overrasket over sorgen og savnet som har tatt meg. Og det før jeg kjente noe direkte liv.

Men håper på å komme tilbake etterhvert. I mellomtiden ønsker jeg dere en flott tid og nyt hver dag.

PS: Coscos! vil veldig gjerne få hilse på nurket ditt uansett når den dagen kommer.

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...