Puppen og lillemor Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Hei, Jeg har akkurat testet positivt (Hurra!!!) og er i ekstase over å endelig være gravid.. Er midt i en flytteprosess og er nå litt bekymret for mye tunge løft i dagene fremover! Noen som har noe erfaring eller råd å komme med i forhold til dette? Er det bare å løfte som før?
<3Miinsiin<3 Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 gratulera så masse =) kjempe kjekt! Eg har allti fått hørra atte e ongen frisk så henge an, men eg ville nok ha vore litt forsiktig fordiom, man kan jo ikkje vita. når man løfte masse og tungt fleire ganger til dagen så kan da jo bli or masse? La nåken andre ta de tyngste løfto du, skyld på ryggen vist du ikkje vil fortella da heilt endo
Sjarmi Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Du bør være utrolig forsiktig med å løfte. P.g.a ungen og fordi bekkenet ditt kan bli vondt senere.
Nr 3 underveis Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Hei Du må være veldig forsiktig. Under forrige graviditet, løftet jeg litt for tungt i uke 9, og fikk jeg voldsomme smerter i lysken. Legen sa da at jeg ikke fikk løfte mer enn 5 kg. En vet aldri, så det er bedre å være litt for forsiktig. Lykke til med flytting!
jeannies Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Hei! Jeg jobbet mye i en stall og drev også med hest på fritiden. Fikk beskjed om at jeg kunne fortsette som før, men absolutt ikke overdrive. Så istedet for å bære to bøtter vann, kan man fylle de halveis opp.. Kommer kanskje an på hva kroppen er vant med fra før...
Bumblebeee Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Jeg har ikke noe valg egentlig. Har en datter som veier 10 kg og hun kan ikke gå enda. Blir jo en del løfting og bæring av det Tenkte litt på det da jeg var på trening. Turde ikke bruke så tunge vekter som jeg pleier, men det var nok godt over 5 kg ja. Satser på at det går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå