Jente08+guttespire 10 Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Hei, IKM var 17 august, men dagen kom og gikk og ingen TR eller positiv test kom. Så søndag 23 spottet jeg litt, og det samme skjedde på mandag. Så helt stille fra TR.... Så i går kveld når sambo "egla" seg inpå (hehe) tenkte jeg, jaja det er jo ingen TR her så hvorfor ikke..... Men da når vi var ferdig var deffinitivt TR kommet.... Sorry til sarte sjeler.... Så i dag morres tenkte jeg at NÅ er hun vel her, men.... ikke så mye som litt spotting enda i truseinnlegget....HVA SKJER A??? Noen andre som har vært borti noe sånt eller?
ღ askepott ღ Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Hm, dette høres jo veldig rart ut... Du vil ikke vurdere å ringe til legen? Er jo en stund siden 17. august... I forrige mnd tror jeg det var, var mensen min kjempeforsinket... Jeg hadde flere småblødninger, og var helt i ubalanse... Den kom etterhvert da... Beklager, som sagt - ingen skikkelig svar her... Men masse lykke til når en ikke er gravid er det såå greit å bare få begynt på syklusen igjen! klem
Jente08+guttespire 10 Skrevet 28. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2009 Ja jeg ble så glad når jeg spottet på søndag, og tenkte YES da begynner vi på nytt om en ukes tid..... Får vente å se hva som skjer i helgen tror jeg.... Kan jo hende hun kommer.... ;-)
ღ askepott ღ Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Har du vært hos legen og tatt blodprøve? Jeg følte meg som sagt veldig i ubalanse, og legen tok blodprøve av meg hver uke i en mnd, for å sjekke at hormonene og sånn skulle følge fast kurve... Han fant ut at jeg ikke hadde nok stigning i progresteron... Bare et tips
Jente08+guttespire 10 Skrevet 28. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2009 Hei askepott, Takk for tipset, men nei jeg har ikke vært hos lege.... Tok i kobberspiral i midten av juli og før dette har jeg hatt mens hver mnd siden februar. Har tatt blodprøver hos legen for helt andre ting, og tatt ultralyd av mage ++ og alt ser bra ut.... Er det noen som har opplevd endring i syklusen etter at kobberspiralen er tatt ut? Jeg mener, den påvirker jo livmoren litt..... Har du fått noe medisiner eller?
ღ askepott ღ Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 jeg kan ikke dette så godt, men kobberspiral - det er vel ingen hormoner og sånn med den? For hormonell prevansjon påvirker jo alt sånn... hm, har ingen erfaring med det men da har det jo ikke gått så lang tid (selv om det føles som en evighet alikevel)... kanskje kroppen din trenger litt tid - også kan den påvirket at du har såå lyst å bli gravid, at TR blir utsatt bare av den grunn... jeg har fått henvisning til gynekolog i slutten av neste mnd, føles som det er kjempelenge til ;( men var hos akupunktør i dag - noen dager før eggløsning - og skal tilbake når eggløsningen er over... Håååper det hjelper... Kanskje noe for deg også *gjest* tror jeg skal legge meg - men skal følge med deg
ღ askepott ღ Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 hvis jeg har eggløsning da ;( men håper håper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå