Gå til innhold

mindre vondt i puppene 3. gang...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mitt første svangerskap kan jeg huske med skrekk at jeg gruet meg til å dusje fordi det var så vondt i puppene. I tillegg måtte jeg ha sportsbh på for å få sove...

Er nå gravid for 3. gang (4år siden første) har nå lite plager.

Flere som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tredje på vei her også. har ikke noe vondt i puppene, hadde litt kvalme og slikt i starten, men nå, etter at jeg rundet 10 uker har jeg ikke hatt verken kvalme eller trøtthet, men tisser ganske ofte....

Skrevet

Jeg har bare opplevd litt stikking og tyngdefølelse. I tillegg er de ganske faste og runde, noe som bare er superpositivt. :) Har du 06 og 08 barn fra før? Det har nemlig jeg, og lurer derfor med litt skrekkblandet fryd hvordan det skal bli med tre så tette?

Skrevet

Hadde ikke vondt i puppene med de to første. Men nå som jeg venter nr 3 har det vært som du sier, det gjør vondt å dusje. Litt mindre øm nå enn i starten, er 11+2. Og store og fyldige, ja det er de blitt :-)

Skrevet

Jeg hadde kjempeømme pupper første gang. Husker ikke når det begynte, men tror det var tidlig. Denne gangen (andre gang) har jeg ikke tendens til ømme pupper engang. Er bare 5+1 så det kan sikkert enda komme. Håper bare alt står bra til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...