Håpefull38 Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Det skjer så masse rart med systemet mitt nå! Lurer på om det er hormonene i eggløsningssprøyta som har laget alt tullet? Har jo ikke tatt andre hormoner. Skal etter planen få mensen på tirsd. Men allerede nå på mandag(8 dager før tiden) fikk jeg mensen, trodde jeg?? Var kun en liten blødning, og ikke mere den dagen. Dette skjedde dagen etter også, og så trodde jeg den kom for fullt den tredje dagen. Men det er fortsatt på samme viset. Har kun 1-2 små blødninger i løpet av dagen, ikke skikkelig mensen som jeg bruker. Skal jo starte på pergotime den 5.dagen i syklusen, men er det mensen som har kommet, eller er det bare små blødninger i forkant??? Noen som har hatt det slik? Vet ikke hva jeg skal gjøre. Tenkte jeg skulle ringe gynekologen i morgen, men tror ikke hun faste er der nå, og de som er vikarer for henne skjønner ikke hva du sier eller vil ikke hjelpe. Har jo ikke lyst å vente en syklus til!!!
satser & vesla Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Hei. Jeg har gått på pergo, man skal telle fom den dagen man blør sikkelig. Jeg selv spottet før jeg blødde for fullt. Kanskje det er det du opplever nå?
Håpefull38 Skrevet 29. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2009 Takk for svar Satser! Spottet du i mange dager før mensen kom for fullt? Jeg har i spottet i 6 dager nå, hvis det er det da. Ringte gynekologen i går, og traff på en veldig hyggelig vikar for hun jeg vanligvis er hos. Hun spurte om jeg var sikker på at jeg ikke var gravid likevel! Måtte ta en test da jeg kom fra ferie for 3 uker siden fordi ting var så merkelige. Den var negativ, så jeg regner med at jeg ikke er gravid. Gynekologen mente vi skulle vente med pergotimen og se om mensen dukker opp over helga. Hvis ikke, får jeg prøve på nytt om en mnd. Har aldri hatt det slik før, så jeg synes dette er litt merkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå