Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 28. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2009 absolutt ingen??
tomat15 Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Er fra bydel østensjø, men min lille er 8 mnd, så det er lenge siden vi var på fysiogruppe på Bogerud;-) Har du noen spørsmål derimot, så kan jeg kanskje svare;-)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 28. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2009 Får man "tildelt" barselgruppe der? Eller er det helsesøster som organiserer dette?
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Hei! Jeg var på fysiogruppa på Bogerud i slutten av juni.. Det de gjorde med oss var at alle som var tilstede skrev ned kontaktinfoen sin så fikk alle kopi av det på slutten.. så er det vel opp til oss å holde kontakt Vi har ikke gjort det, men har vært veldig heldig å bli kjent med mange andre i området som har babyer på rundt samme alder som gutten min (+/- 4mnd) Vi prøver å gå en del trilleturer, så det er bare å bli med om du vil!
MammatilLudvig Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Hei! Jeg var på fysiogruppe i august, men det ble ikke avtalt noen barselgruppe for de som var der. Jeg er 34, første barn, bor i Wetlesensvei på manglerud/østensjø. Blir gjerne med på tur! Ps lille Ludvig er 3 mnd idag
alimac Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Hei. Jeg skal ikke på fysio gruppe på Bogerud før langt ut i oktober (fødte i juli) Hvis du/noen vil være med å starte en "egen" barselgruppe er jeg med Det er jo så hyggelig å ha noen å trille med og drikke kaffe med! Jeg bor på Oppsal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå