Gå til innhold

Okei, her er hva jeg har funnet ut av hva som skal til for å få en guttebaby neste gang, hehe ;)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sex på eggløsningsdagen eller etter

"doggystilling" ;)

En kopp kaffi for mannen rett før akten

Eggløsning ved fullmåne

Basisk underliv (???), spise mye søtt...??

Tnja.... ikke noen som har noe mere å føre på lista, hehehe ;)

Misforstå meg rett, blir kjempeglad for en prinsesse til!!! Men lov å prøve på en prins for det om :)

ANNONYMM

Fortsetter under...

øøøh, hvem kjerringråd side har du vært inne på???????

Hihi spennende forslag det der.

Skal vi seee... jeg føyer til at man kan stå i en halvtime på hodet etter sex jeg.

Hehe tror nok det er like mye sannsynlig for at du får gutt på dine forslag som det ene mitt :P

Tror nok dessverre du bare må la naturen gå sin gang der altså! Men fullfør gjerne rådene dine og så håper jeg du legger inn innlegg om hva det ble til slutt :) :)

Lenge leve oppfinnsomheten :)

• 4 uker senere...

Her i familien har det bare vært jenter intill min bror klarte å produsere en gutt. Da snakker vi om 13 kusiner og 1 fetter altså.

Han tok pappas "useriøse" tips som hann har hørt fra flere.

Mannen må beholde sokkene sine på under akten.

Han må holde til høyre og synge sønner av norge.

Mannen min forsøkte dette denne gangen etter å selv å ha produsert to jenter. HAn beholdt sokkene og hold i følge seg selv til høyre (sangen ble det dårlig med)

Vi hadde sex på eggløsningsdagen i følge EL test.

UL 30 september, kan informere om kjønn om vi får vite noe da.

Vi hadde sex på el dagen - hvertfall den dagen clearblue el test var positiv, og etter runden lå jeg med rumpa til værs i 30 min - spise en pizza og ventet...... på ul i uke 19 så jeg en liten tisselur:):):)

Oioioioioioiiiii som vi gleder oss til vår førstefødte;D - og her skal det sies at ei lita pie hadde vært like velkomment:):):)

Hei! :-)

Vi har 1 jente og 4 gutter! :-)

Da vi lagde jenta hadde vi sjelden sex den mnd. hun ble unnfanget, mens da vi lagde gutta hadde vi ofte sex! ;-)

Kanskje det er hemmeligheten....? ;-)

Men ellers så tror jeg ikke det finnes noen fasit på det å lage et bestemt kjønn!

Like stort å bli mamma hver gang uansett om det blir gutt eller jente! :-)

Lykke til! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...