L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 wow... her går ting fort merker jeg... bare de siste dagene har magen blitt utrolig stor... har lagt på meg 1.5 kg også som jeg registrerte i mårrest... har vært veldig kvalm/uggen og det har resultetert i at jeg har små spist hele tiden... vel, er ganske slank/normal i utgangspunktet, men sysn dette var veldig tidlig... har forøvrig en på 2 år snart, så mulig kroppen vet hva som skal skje... og vi som hadde tenkt med å vente til i uke 13 da jeg skal på siste ul før den i uke 18 på sykehuset... har vært 2 ganger allerede pga det var 2 der, men vi mista den ene... =( Andre som føler seg stoooore??? termin 5 april btw:)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Føler meg SPRENGT!! Hehe.. Og jeg har foreløpig termin 20 april, så dette er virkelig lovende! Mye kvalme her og, så dytter noe i munnen nesten hel tiden :/ Det roer seg sikkert når vi er over de tre mnd Veldig trist at dere mista den ene av de.. Men veldig bra at èn ble igjen:) Jeg skal få ordnet ul rundt uke 12 (privat), for å se om det ser greit ut der inne. Dette svangerskapet har startet helt forskjellig fra det forrige, så jeg føler meg litt urolig, og skulle gjerne hatt enda tidligere ul, men sånn går det når man bor på utpå bondelandet
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 jeg syns det er ubehagelig å ligge på magen ,selv om det er et must når jeg skal sove men det er ikke godt nå. må liksom ligge halveis på siden. lurer på om vi var i samme terminklubb sist også jeg......... fikk ikke du rundt8 okt i 07? jeg er i uke 9 ifølge bim. men 8+0 i babyverden. synd å miste den ene, men godt at den andre klarte seg da:D
hellomynameis... Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Heisann, har også fått mage jeg! er i uke 10 nå og har i dag begynt å bruke mamma bukser! Har en gutt på 22 måneder fra før men med han fikk jeg ikke magen før uke 16
* * felicia** Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Uke 10+1 her og i går kommenterte en på jobben at magen min har endret seg (hun visste at jeg er gravid) og det samme sa mannen min. Er min nr 3 da. Har ikke gått opp noe ennå.
3smaa Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Det var trist å høre at du mistet Det er bra at det går bra med den ene Jeg er i uke 6+5 og har allerede gått opp 2 kilo. Jeg er veldig slank og har prøvd flere ganger å gå opp i vekta, men det funkerte ikke. Begynnelsen av denne uken kom kvalmen og jeg har sluttet å spise. Håper ikke jeg raser ned i vekt som på førstemann.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2009 jeg fikk 5 så det stemte godt=) så gøy at vi får ca like langt mellom rom mellom såttisene:) Ja i dag var DEN starten på dagen da... trodde jeg skulle slippe unna noe mer spying, men kom inn på badet og der luktet det vanilje og jeg spydde som BARE det:( usssjj... spydde ikke noe med nr 1 så er spent på om det blir gutt denne gange også Dagen har vært forferdelig har virkelig slitt meg gjennom den... all mat smaker RART og stygt... hehe... selvs jokolade smaker annerledes... (what???=) Skrev dagbok sist og har bare skrevet pos ting frem til uke 16, så det var vel et drømme svangerskap:) tror grunnen til at jeg føler emg så dårlig nå er i alle fall i følge legen, at kroppen min reagerer fortsatt som om det skulle være 2. Ja kjempe trist å miste den ene, men vi er gla den andre klorte seg fast... Håper bare svangerskapet fortsetter uten flere problemer, og at vi får ha denne spiren:)
retro Skrevet 28. august 2009 #8 Skrevet 28. august 2009 Hei, jeg er også 9 uker og det ser ut som om jeg er 5 mnd på vei.. det har jo vært håpløst å holde det hemmelig for det viser jo så veldig godt. Jeg føler nesten at jeg skammer meg litt... har jo lagt på meg litt også. Har ligget stille i nesten tre uker og spist brød Er ganske slank til vanlig og trener mye ellers så det er vel litt uvant å være dårlig i flere uker vurderer ul for å sjekke om det er fler der inne. Det var trist å høre at dere mistet den ene.. Men masse lykke til! Termin 3.april
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå