Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var testen tatt og i motsetning til andre tester jeg har tatt i det siste så viste denne fine blå streker.

Panikken har lagt seg litt og jeg har time hos legen i morgen. Er i fin form og kan ikke merke noe som helst. Men det kommer kanskje etterhvert? Ser frem til 8 måneder med passasjer og håper alt går bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:) da er vi vell nesten helt likt på vei:)

skal til legen jeg også i morra å tidlig ul på onsdag:) gleder meg....

Skrevet

Hei,

ja da er vi like langt på vei, etter mine beregninger er jeg 6 uker på vei på lørdag, så dette er spennende, går og kjenner etter kvalmen, som ofte kommer i uke 6, men det er vel noen dager for tidlig.

Har du noen tegn?

Skrevet

Takk i lige måde:)

Gleder meg også. Har tatt tre tester, men det er kjekt å få det bekreftet av lege og få snakket litt med ham.

Var ikke helt planlagt dette, men oioi så spennende, og rart, og skummelt og spennende igjen;)

Skrevet

koselig jenter at vi er en gruppe med tidlig mai barn i magen... men kan jeg spørre hvorfor allerede UL ?

Skrevet

Gratulere til deg:)!!

Har ingen tegn, men jeg har gått to uker på mens-overtid og tenkte det var på sin plass med en test. Og det var det...

Er frisk og rask ellers så det er vel bare å spise sundt, gå på tur og la det stå til;)

Skrevet

UL? Betyr det ultralyd?

Har legetime i morgen (bestilt for lenge siden pga. noe annet) og da skal jeg be ham om å ta en "skikkelig" test sånn for å få det bekreftet av lege. Og så har jeg noen spørsmål rundt dette også. Har aldri gjort dette før;)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha tidlig ul for hadde akutt keisersnitt for 5 mnd imorra:) hehe,så deblir meget tette...... hehe

men men. dette klarer vi:)

har en på 5 også så han er god hjelp....

Skrevet

ja det betyr ultralyd:)

har termin 29april eller tidlig mai etter min beregning:)

gleder meg igjen:)

håper på jente denne ganga:)

Skrevet

Da har vi termin rundt samtidig;) Har regnet meg frem til rundt 2/3 mai.

Har du gutter fra før?

Skrevet

Hei, har også regnet meg frem til termin rundt 2 mai. Kan bare ikke tro at dette er ritig etter så mange år med prøving. Vi hadde jo slått dette helt fra oss nå, men håper at 5 positive tester virkelig betyr graviditet!!...

Skrevet

Gratulerer! Jeg er også 5 uker på vei. Har regnet ut at terminen er rundt 6. mai

Skrevet

Jeg tenker at etter 5 tester så burde man være rimelig sikker, så: Gratulere så mye:)!!

Skrevet

Yakk i lige måde:)!

Var hos legen i dag og han mente sånn rundt regnet at jeg skal ha termin den 28.april. Men jeg skal tilbake og ta noen prøver den 10.sept. så vi får se da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...