♥ lillemin ♥ Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Er det innmari innmari dumt å ta seg et par glass vin i sprayeperioden? Forrige gang la jeg vekk alt som heter vin og godsaker, for jeg innbilte meg at det kanskje ikke var så bra. Men er det egentlig sånn? Noen som har erfaring/råd/tips? Ikke at det er krise eller så viktig, men velger å ikke fortelle noen om dette forsøket, og jeg er alltid den som stiller opp med vinflaska i sosiale lag...og et kommer opp i sprayeperioden min!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Jeg har drukket moderat med alkohol i alle mine forsøk, også når vi lyktes. De mest konservative unngår alt, men jeg tenker at det har minimal innvirkning. Men med måte, selvsagt.
IVFlykke?? Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Lev som normalt. Unn deg litt ekstra:-) Vent med alkohol frihet til rugingen du.
Cæm79 Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Tror ikke det er noen fare å kose seg med ett par glass vin i sosialt lag... Jeg gjør det. Jeg har lest igjennom alle medisin-vedleggene og der står det ingenting i forhold til alkohol. Og jeg tror også legene hadde presisert at man ikke burde, hvis dette hadde hatt konsekvenser. Så ett glass eller to, kan vel ikke skade. Selvfølgelig alt med måte! Jeg tenker at det viktigste i det lange løp, er at man har en sunn livsstil. At man trener og er aktiv, samt et godt kosthold:)
♥ lillemin ♥ Skrevet 28. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2009 Takk for svar, jenter! Jeg tror nok at jeg var så nervøs på første forsøk, at jeg ikke turte å gjøre noe "galt"... Så derfor var jeg totalt avholds. Men da blir det nok et par glass bare for kosens skyld, alt med måte som dere sier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå