@LilleMy@venter nr3 Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Begynte med spotting 30 juli. Vet derfor ikke helt når tr begynte. Har hatt vondt i magen i to uker nå med mensmurringer, gått på do ofte og stikkinger i livmoren. Har liksom innbillt meg at jeg må være gravid. Vet ikke når EL var, men har hatt sex annenhver dag fra 9 august til 20. 22. august begynte jeg å spotte. Hadde opphold i to dager og begynte å spotte igjen. Har spottet nå i 4 dager. Vet ikke helt den eksakte datoen for TR. Tok test i dag og tenkte at jeg var gravid men den var negativ. Skjønner ingenting. Har to barn fra før og begge gangene har jeg hatt det samme, bare at testen har slått ut før innkommende mens. Tror dere det er håp om at jeg er gravid og når i så tilfelle bør jeg teste igjen?
GuttemammaTilTo Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 hadde det vært meg hadde jeg nok testet hver dag! for meg høres det ut som om noe er i gjære, men det kan jo kanskje allikevel være starten på tr? om du har stabile sykluser kan det allikevel være at du er gravid, så test igjen om et par dager
Dårlig fantasi Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Oj, dette er jo min historie!! Les mitt innlegg "må teste i morgen" fra igår. Det er så og si identisk! Jeg har hatt noe friskt blod på papiret ved dobesøk og et par dager innimellom med ingenting overhodet, ikke spot heller. Tok test i dag tidlig, negativ som bare det! Men ingen utflod eller noe i dag. Skulle hatt ikm i dag ca. Så jeg føler skikkelig med deg!! Vet hvor sprø man blir. vi får håpe vi er en av de som får positiv test en uke etter ikm. Vi får holde kontakt i dagene fremover. krysser fingrene for deg!!! Jeg har forresten en datter på tre, fikk da pos test flere dager før ikm...
@LilleMy@venter nr3 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2009 Takk for svar! Ja vi får holde kontakten og se hvordan det går. Jeg har selvfølgelig den dårligste tålmodigheten som finnes, så det passer meg dårlig å gå her å vente. Tenker ikke på annet. Har panikk når jeg går på do, og var helt på gråten da jeg testa negativt i dag. Syns liksom at mensen enten må pelle seg til å komme så jeg slipper å lure, eller så må de j.. testene vise positiv. Arg!! Jeg har forresten to gutter, en på seks år og en på snart to. Kanskje jeg er gravid med en jente og det er derfor testen ikke slår ut. Med guttene lyste det jo gravid lenge før mens!! he.he, som du skjønner er det mange tanker som surrer i mitt hode bare for å overbevise meg selv om at det er enda håp!
@LilleMy@venter nr3 Skrevet 29. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2009 Hvordan går det Dårlig fantasi! Er du blitt gravid eller er tanta kommet? Her har jeg spottet siden mandag og i dag har det stoppet opp. Har et lite håp om at jeg egentlig ikke skal ha mensen før den 1. eller 2. januar. Det var ei her inne som sa at jeg skulle telle fra første dag med ordentlig mens ikke dagene man spottet- Så da er det ikke før mandag eller tirsdag som er min mensdato. Håper derfor spottingen er festeblødning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå